Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Angående R(ambo)övhål

  • Angående R(ambo)övhål

    Publicerad av anonym-anvandare på 24 oktober, 2003 vid 09:03

    Det är intressant att se att det råder en sådan okunskap. En frekvent “skribent” rambo. (Antagligen i sin acne ålder)
    Det är intressant att se klagomål till fabrikat till höger och vänster. Tex Tycker rambo att EH är det enda rätta. Och att wipika är skit (personen ifråga har antagligen inte ens testat en wipika av senare år modell, eller överhuvudtaget), Mr EH Eric Hertsens of Caberete är dock i nära samarbete med Wipika, genom tex Axis som han har shapat.

    Tjo!

    rambo_johnson svarade 20 år, 7 månader sedan 13 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • zebulon

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 09:16

    Kära Tjo!

    Du kommer väl ihåg att John Rambo redan 1982 inte var speciellt vältalig utan snarare en man som kommunicerade i form av handling istället. Än idag fungerar han på samma sätt, så gör som vi andra–ta Krigsveteranen med en rejäl nypa salt & låt hans action vara hans kännemärke istället.

    Men, en sak kan jag säkert dementera: han har genom idogt solbadande blivit kvitt sin acne sedan en lång tid tillbaks!

    /Colonel Trautman

  • melker

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 09:34

    Svar till:


    Det är intressant att se att det råder en sådan okunskap. En frekvent “skribent” rambo. (Antagligen i sin acne ålder)
    Det är intressant att se klagomål till fabrikat till höger och vänster. Tex Tycker rambo att EH är det enda rätta. Och att wipika är skit (personen ifråga har antagligen inte ens testat en wipika av senare år modell, eller överhuvudtaget), Mr EH Eric Hertsens of Caberete är dock i nära samarbete med Wipika, genom tex Axis som han har shapat.

    Tjo!

    [/ QUOTE ]

    Ojojoj nu är du ute på hal is. Kom till habo eller liknande i helgen så ska du få se vem som vet vad om vad. hahhaha du är på farlig mark och tunn is nu. Grävde du en grop för du faller snart ned i den.

  • gugge

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 10:00

    Ha, jag tror jag kommer om inte annat för att se på.

    Fan, äntligen lite spänning!

  • virre_bu

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 11:00

    Svar till:


    Det är intressant att se att det råder en sådan okunskap. En frekvent “skribent” rambo. (Antagligen i sin acne ålder)
    Det är intressant att se klagomål till fabrikat till höger och vänster. Tex Tycker rambo att EH är det enda rätta. Och att wipika är skit (personen ifråga har antagligen inte ens testat en wipika av senare år modell, eller överhuvudtaget), Mr EH Eric Hertsens of Caberete är dock i nära samarbete med Wipika, genom tex Axis som han har shapat.

    Tjo!

    [/ QUOTE ]

    REGGA DEJ!
    Finns inge fegare än dom som inte är reggade…
    Utan att dom smyger in på ett forum och slänger ur sej en kommentar, SOM ANONYM…

    Regga dej och då kanske nån tar dej mer på orden…!
    Och på så sätt visa att du står för det du säger!

  • wipeout

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 11:09

    Om kombattanterna kan karate så bygger jag en dojo för ändamålsenlig kamp. Vem ställer upp som domare?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 11:26

    Jag dömer & enbart kumité i din Dojo… (1 kyu, Goju Ryu)

    /JOnas

  • melker

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 12:50

    Jag slåss ( 8 Dan skit o röj)

  • veritas

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 13:44

    Snacka inte skit om Rambo han är en av tidernas största actionhjälte jhu….Om nu team Butt hole vill ha lite kul så är det lungt..

    Team:Vörgus

  • patrikol

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 13:49

    Jag kan spola av er med vatten efteråt. cool.gif

  • rambo_johnson

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 14:05

    Svar till:


    Det är intressant att se att det råder en sådan okunskap. En frekvent “skribent” rambo. (Antagligen i sin acne ålder)
    Det är intressant att se klagomål till fabrikat till höger och vänster. Tex Tycker rambo att EH är det enda rätta. Och att wipika är skit (personen ifråga har antagligen inte ens testat en wipika av senare år modell, eller överhuvudtaget), Mr EH Eric Hertsens of Caberete är dock i nära samarbete med Wipika, genom tex Axis som han har shapat.

    Tjo!

    [/ QUOTE ]

    tjena

    yepp han shapa deras nya axis(och fick bra pröööjjj)detta eftersom Flash tyckte hans brädor var det bästa han kört någonsin han vill dessutom ochså ha EH kites men det hade inte wipika råd med…

    EH är lätt de bästa plankorna i världen skall få hem lite av hans nya kites här framöver så får vi se om dom når upp till förväntan.

    Tror du inte jag har testat wipika så tar ganska fel… Jag har kört allt vad wipika heter förmodligen innan du var född din lilla räka, en annan var den fetaste wipika fantasten och aktade team åkaren i vårt avlånga land, men du kanske undrar varför inte wipika finns här idag? kanske för att wipika verkligen är skit och alla deras svenska teamåkare lämnade dom pga av deras kites var så in i helvetes dåliga…

  • melker

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 14:12

    Hahahahah så ska det låta…

  • rambo_johnson

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 14:23

    Sluta hålla på med sånn skit nu rambo det är irriterande!

  • dmp

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 15:01

    glögg mums *hick*

  • kitekonfmaster

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 16:14

    Svar till:


    Det är intressant att se att det råder en sådan okunskap. En frekvent “skribent” rambo. (Antagligen i sin acne ålder)
    Det är intressant att se klagomål till fabrikat till höger och vänster. Tex Tycker rambo att EH är det enda rätta. Och att wipika är skit (personen ifråga har antagligen inte ens testat en wipika av senare år modell, eller överhuvudtaget), Mr EH Eric Hertsens of Caberete är dock i nära samarbete med Wipika, genom tex Axis som han har shapat.

    Tjo!

    [/ QUOTE ]

    Den här borde klassas som personangrepp, men eftersom du hakkar på just rambo och han själv och frivilligt kallar sig rövhål ; ) samt är ute efter att få precis den här reaktionen så tycker jag du kan skirva dig trött *ler*

    Prova inte på nån annan bara! och om du nu ska ha en åsikt kanske folk hade lyssnat mer om du våga regga dig? eller är du rädd att rambo ska leta upp dig …

    /Moderatorn

  • kitelife

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 16:24

    detta är dagens sanning! när jag börja kitea och fundera på vad jag skulle ha så va rambo den feta teamåkaren från wippika som man va avensjuk på … (nu har man lärt känna honom lite bättre och är inte fullt så avensjuk *hehe*) men det måste sägas att någon som snackar så mycket för wippi som han gjorde det får man fan leta effter!

    Att dom sen gjorde som dom gjorde är ju en hellt annan sak men dom förtjänar fan ryktet dom har i sverige, fråga alla AB ägare från 2001 vad dom tyckte när deras drakar föll isär av sig själva…

    //Pan

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Angående R(ambo)övhål

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.