Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anna i METRO

• Anna i METRO

Publicerad av nn4an_mike på 23 april, 2005 vid 19:58

E det ingen annan än jag som noterade Annas hela halvsida i fredagens Metro? sporten lär få ett rejält uppsving under detta året.. mainstrean medierna börjar ju uppmärksamma sporten mer å mer … grattis alla ni som startat en business inom kite….

Mvh
    Micke

stebe svarade 20 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • denrica

Medlem
    23 april, 2005 vid 20:00
  • nn4an_mike

Medlem
    23 april, 2005 vid 20:11

Aj fan … där ser man hur mycket det gör när man e utan internet en dag… uppgraderade mitt internet från 2 till 8 Mbit och var utan internet ( och steffo ) bara för en dag… och vipps så e man hopplöst sist med allt … jag skäms och lovar att vara mer uppdaterad i fortsättningen ….

• mrmille

Medlem
    23 april, 2005 vid 20:23

Usch, hur lever du människa!!!
    Utan nätet en dag… Du vet att det är straffbart va?

2 timmars kölhalning blir domen

• ric

Medlem
    23 april, 2005 vid 23:39

kölhalning?? ja, minst!!

• stebe

Medlem
    24 april, 2005 vid 15:31

Svar till:

Aj fan … där ser man hur mycket det gör när man e utan internet en dag… uppgraderade mitt internet från 2 till 8 Mbit och var utan internet ( och steffo ) bara för en dag… och vipps så e man hopplöst sist med allt … jag skäms och lovar att vara mer uppdaterad i fortsättningen ….

[/ QUOTE ]

Hahaha.. det ar tufft at hanga pa steffo

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA