Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Anna Jönsson förstasida i tyskland

• el_duderino

Medlem
    23 mars, 2008 vid 21:35

Är det en no-wind gecko hon gör eller?

• gifvars

Medlem
    24 mars, 2008 vid 17:41

Grattis!

Angående den här tråden på femtielva sidor så äre ju skoj o se en tjej som rippar och inte Ni-vet-vad.

Grymt bra tråd dock, speciellt som man har två decennier av uppfostran framför sig, båda ”konfigurationerna”.
    Vet dock inte hur jag ska ställa mig till den här ”Naish Angels”-storyn, vill minnas att jag sett den på Naish.tv oxå… Fick mig o fundera på om vissa av änglarna kört bikinin/boardshortsen i 90-grader vittvätt. 🙂
    För att inte tala om S&M-seglet från Point-7… Nej nu tillbaks till vekligeheten.
    Över och ut.

-JG

• dude

Medlem
    24 mars, 2008 vid 19:30

um, hittar inte. men är artikeln på tyska så är det ju ingen idé ändå för mig…:frown:

• oldschool

Medlem
    24 mars, 2008 vid 19:52

Kul att tjejerna får lite uppmärksamhet!

Goooooo team Öland 🙂

• Oregistrerad

Gäst
    25 mars, 2008 vid 07:12

@dude 453699 wrote:

um, hittar inte. men är artikeln på tyska så är det ju ingen idé ändå för mig…:frown:

http://www.windsurfing-journal.de/2008/03/19/girls-just-wanna-have-fun/

• imported_macts

Medlem
    25 mars, 2008 vid 07:20

Coolt! Grattis Anna!

• oden031

Medlem
    25 mars, 2008 vid 13:15

Roligt!

• anna

Medlem
    25 mars, 2008 vid 23:26

Thanks guys!

Det känns super gitt!

• andreasalm

Medlem
    26 mars, 2008 vid 06:08

Bra jobbat Anna 🙂 Verkar ju som om det går riktigt bra för dig på El Yaque nu också, Kör järnet där borta nu dom sista dagarna så ses vi på Haga snart.

• getwet

Medlem
    27 mars, 2008 vid 13:56

Grattis teamkompis!

• nachoman

Medlem
    27 mars, 2008 vid 14:06

Snyggt jobbat!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA