Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äntligen!!!!

• Äntligen!!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 12 juli, 2005 vid 18:47

Efter en tung början på semestern (i surfdagar räknat) så kom den äntligen och frälste mig tillfälligt!
    Efter att ha haft semester i 1,5 vecka och inte gjort ngt särskilt så kom vinden naturligtvis den första dagen då ngt var helt bestämt…märkligt! Men men, nu har jag iaf surfat i hyfsad vind ca 3 timmar… sitter med en öl nu och känner mig ganska nöjd! Hoppas vinden håller i sig så man kan åka från värmland till Apelviken!

Körde mitt nya 6.0 Simmer Compact (underriggad ibörjan, men det var ju NYTT, hehe) provade också mn nya 23 cm onshore fena med seglet… gick sådär wink.gif

Hoppas alla haft en schysst surfdag! Hälsningar från norra Vänern

JFK (på annan ort så ej inloggad)

ola_p svarade 20 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 juli, 2005 vid 19:25

Inlägg raderat av KonfMaster

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juli, 2005 vid 19:39

onshore på Vanern,he-he!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juli, 2005 vid 20:41

hmm… sedan när börjades det med fåniga kommentarer på Konfen?

• ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 20:58

Det var lääängesen.. shocked.gif

Gött att få segla, jag hoppas på en ordentlig omgång imorgon.!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA