• andreas-f

Medlem
    14 december, 2000 vid 23:49

jag var också ute och körde en sväng idag, toköverriggad med 5.0 (minsta jag har…) Jag var vid Särö, söder om Göteborg. Där är det litet skyddat för de värsta vågorna som jag inte skulle haft en chans att hantera med det alldeles för stora seglet så det fick bli racingsegling med vågbrädan istället. Det var jäkligt kul, fast jag frös lite om händerna. Det känns lite konstigt när man är ute och åker bräda och ser en massa adventsljusstakar å sånt i panoramafönstren på villorna nere vid vattnet. Kanske dags att inse att säsongen är slut nu.

[Enligt vindmätaren på Onsala observatorium så var medelvinden under eftermiddagen idag ca 16 m/s]

/Andreas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA