• Äntligen

    Publicerad av steffo på 25 oktober, 2001 vid 21:42

    Äntligen så är nya Konfen på plats.
    Återkom gärna med synpunkter om det är något som inte verkar fungera eller går segt.
    Även positiv kritik 🙂

    Creds till silversurfarn för hjälp med databasen!
    /Steffo

    q-lobo svarade 22 år, 5 månader sedan 15 Medlemmar · 25 Svar
  • 25 Svar
  • surfordie

    Medlem
    25 oktober, 2001 vid 21:49

    Snyggt jobb. Väldigt clean!
    jake

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 oktober, 2001 vid 21:58

    Grymmt, kommer ta ett tag att vänja sig vid bara.
    Föresten, finns det nåt sätt att få tag i sitt lösen om jag glömt bort det?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 oktober, 2001 vid 21:59

    mycket bra jobbat..sköna funktioner…toppen.

    kanske skulle det vara kul om man såg lite fler än tio inlägg per sida eller har det med upplösningen att göra.

    Trevligt att du hittade hjälp på eget forum, som det ska va =)
    mvh

    n.

  • watertouch

    Medlem
    25 oktober, 2001 vid 22:23

    Tjusigt. Ballast är nästan att man nu kan få en topplista på vem som är flitigast på Konfen 🙂 Voodoo är rätt ohotad känns det som.

  • Knatte

    Gäst
    26 oktober, 2001 vid 04:52

    Blev lätt förvånad när jag surfade in på sidan och såg ändringarna. Behövs nog lite tid innan man vänjer sig. Men det fanns ju många nya trevliga funktioner, så det är bara att tacka och buga för förändringen.

  • voodoo

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 05:27

    Riktigt snyggt och bra, men du behöver en snygg logga
    (skrik till om du vill ha hjälp att fixa en)!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 06:36

    Underbart nu kan man konfa utan att folk undrar vad man gör på de där “blåa” sidorna.

    Ser helseriöst ut.

    Keep it up!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 06:42

    Bra jobbat! Fördel att kunna se alla svar direkt i en sträng.
    Men jag skulle föredra 24-timmarstid istället för AM & PM…

    /Kris

  • dr-masse

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 06:43

    Mysigt, frånsett att jag plötsligt hette “Doktor” vilket jag ju inte är alls. Men det vet väl många här ändå.

    Tycker faktiskt att det är lite trist att Formula har eget forum, även om jag inte är någon formula-nisse så är det alltid kul att följa en tävlingsklass. Många av formula inläggen har helt klart bidragit till att ge konfen lite kvalitet och klass, och leder ofta till intressanta diskussioner för oss “dödliga”.

    Du kan inte få konfen att se ut som ett Word-dokument? 😉 Eller Outlook?

    Annars är det otroligt oroande att vara med i topp-tre på inläggsstegen, hoppas aldrig frugan å bossen surfar in här och vet vem jag är.

    Snyggt och stilrent, impad är jag att det finns några eldsjälar som håller igång det här å fräschar till med jämna mellanrum.

    Surfa På!

    (å nu är jag inne i red. funkisen som är ett klart lyft!)

  • s

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 06:50

    Coolt!

    Jag kör nu utseendet Blues!
    Jag har även sett att man kan få tillbaka sin gamla konf genom att välja “wild”.

    Entusiast står det att jag är också – det stämmer ju visserligen men vem väljer det? För jag hittar ingen funktion att ändra det.

    Och fungerar inte HTML-kod längre?
    Jag tänker på den länkning nedan som jag gjort: Blåser det?

    Staffan

  • k-p

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 06:54

    Mästerligt! Jag har ännu ingenting att klaga på!

  • dr-masse

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 06:56

    Hade typ samma frågor som Staffan å klickade på “Vanliga frågor”, men länken funkade inte – ni kanske jobbar med den?

    Jasså, du blev “enthusiast”, kyligt. Själv blev jag “Doktor”, skönt att äntligen kunna svänga sig med en titel.

    Surfa På!

  • ola-h

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 08:14

    Det ser superbra ut. En eloge för allt jobb du (och kanske andra) lägger ned.

    Jag råkade dock nyss ut för det något trågiga att jag skrev ett tämligen långt inlägg som försvann. När jag postade blev det error och när jag tog “back” fanns det inte kvar.

    5 min. senare: BRA MED “EDIT”-KNAPP. Det visade sig att mitt inlägg postades trots all. Stabilt. Jag såg dock ett annat, mindre problem. HTMP i signaturen har slutat fungera. Går det att ordna?

  • flintorp

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 08:19

    Just precis hur snyggt som helst. Kanske frå skjuta på deadline för mitt x-jobb lite till…

  • pher

    Medlem
    26 oktober, 2001 vid 08:39

    Tycker det verkar fungera kanon så långt!
    HTML vore dock bra om det funkade, samt svensk tid istället för am fm, som Kris påpekade.

    Mycket bra Jobbat.. Tur att det finns sånna som Du/Ni!

    Undrar bara om all data är uppbackad på ett säkert sätt? Vore dumt att förlora allt som skrivits här.

    Men det har du säkert ordnat.. Ville bara kolla 🙂

    Go Steffo, Go Steffo 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.