Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apel i dag……..

• surfmeister

Medlem
    22 december, 2008 vid 20:32

F..n vad jag är avis….har själv suttit i Malmö och svurit över livets orättvisor….:( Svärföräldrar……

Hoppas ni hade det fett. Såg onekligen bra ut! Ses nästa år!

• gurra1978

Medlem
    22 december, 2008 vid 20:47
  • s

Medlem
    25 december, 2008 vid 22:02

Denna fångades av Jerker. Jag tackar. Kvaliateten är lite skakig då det var dåligt ljus, utan stativ och mycket zoom.
    Jag försökte jobba på lite mer höjd i dem. Mer inskotning. Men med tanke på att det var så överriggad 4.7 att det knappt gick att hålla i dem på vägen upp blev det lite si och så med min inskotning för att skapa höjd… Men denna var hyffsad i alla fall.

Och jag vet. Surfdagboken är inte uppdaterad på årtionden… Men det kom lite ivägen i höst. Men det kommer ut en höstresumé när året är slut. Till våren drar vi till Frankrike och Portugal i två månader också, då lär det komma lite fler rapporter om fina vågor.

/Staffan

• ola-h

Medlem
    25 december, 2008 vid 22:06

@S.. 522796 wrote:

Till våren drar vi till Frankrike och Portugal i två månader också, då lär det komma lite fler rapporter om fina vågor.

/Staffan

Aaah, nice. När och var?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA