Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Apelviken 20090106
-
Apelviken 20090106
Publicerad av kiters_se på 6 januari, 2009 vid 18:37Kul och lite kallt!
Tack gubbs!
Peter
zilversurfarn svarade 15 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Coolt, det var speciellt idag tycker jag. slushpuppie i kanten och fint ljus kunde varit lite sol oxå.
Jag e klar med bilderna jag tog på er blir inte mycket action utan ville fånga lite av vinte kite känslan. Jaja mitt tele e sålt och väntar på mitt nya 🙂
Har problem att få ner vissa filer från ftpn hemifrån så bilderna kommer ut imorgon på siten men jag kan ju erbjuda 3 teasers redan nu.
PZ Robert
Peter jag får testa 300an en annan dag hade fullt upp med ungen idag. Hör av dig angående bilder.
-
-
-
Coolt! Skön bild med isen framför!
Maila gärna lite bilder till peter[a]kiters.se
Tack!
Peter
0768111602@RobRox 524182 wrote:
Coolt, det var speciellt idag tycker jag. slushpuppie i kanten och fint ljus kunde varit lite sol oxå.
Jag e klar med bilderna jag tog på er blir inte mycket action utan ville fånga lite av vinte kite känslan. Jaja mitt tele e sålt och väntar på mitt nya 🙂
Har problem att få ner vissa filer från ftpn hemifrån så bilderna kommer ut imorgon på siten men jag kan ju erbjuda 3 teasers redan nu.
PZ Robert
Peter jag får testa 300an en annan dag hade fullt upp med ungen idag. Hör av dig angående bilder.
-
Är ni överhuvudtaget friska i huvet. Tanten där hemma kan ju inte vara så jävla nöjd när ni kommer hem. Kan inte bli så mycket sänghambo, eller det kanske är det som är tanken. Ett preventimedel a la medeltid, antar att migrän redan är taget av det täcka könet.
Surf on dudes, och ha det gött Peter. -
Härligt gubbs:-)!!!
Massa goa bilder med skön slash-feeling:-).Hur mycket blåste det? Inte så mycket som på prognosen i alla fall va (11-14)?
Blev iskite istället men mest för en kompis skull som vill lära sig.Nu är i alla fall min 10 lagad och prognosen för tors-sön är ju brilliant, så det lär bli åka av till helgen i alla fall:-)!
-
Jag tycker fortfarande det är för varmt med 6/5/4 och svettas som en gris. Nästa vinterdräkt blir nog en millimeter tunnare för kallare än så här blir det ju inte. Ni som inte provat en schysst vinterdräkt, skor och handskar med hålfiber måste prova. Finns inte en chans att man fryser. Bara ombytet som får gå lite fort och planeras noga så man inte står och letar efter filsingarna med rumpan bar.
-
fan Nicco den bilden jag tog på dig som du har här e såå skön lika skönt som luften va den dagen. Ses i helgen har jag inte mitt nya objektiv lär jag ju stå vid strandkanten 🙂 eller bryggan i söder piren i norra.
-
Andy*
Gäst6 januari, 2009 vid 20:51Yann;524197 wrote:Jag tycker fortfarande det är för varmt med 6/5/4 och svettas som en gris. Nästa vinterdräkt blir nog en millimeter tunnare för kallare än så här blir det ju inte. Ni som inte provat en schysst vinterdräkt, skor och handskar med hålfiber måste prova. Finns inte en chans att man fryser. Bara ombytet som får gå lite fort och planeras noga så man inte står och letar efter filsingarna med rumpan bar.Kan bara hålla med, kör också 6/4 och det ÄR faktiskt riktigt riktigt varmt, fryser helt klart mer på sommaren en solig dag med bara shorts!
-
Handlar ju inte så mycket om frysfaktorn som rolighetsfaktorn för mig personligen. Hur kul är det att dra ut med 5mm gummi runt HELA kroppen för att sen slita av sig kläderna och dra hem? Halva prylen är ju chillet och frihetskänslan…
-
@kasimir 524195 wrote:
Är ni överhuvudtaget friska i huvet. Tanten där hemma kan ju inte vara så jävla nöjd när ni kommer hem. Kan inte bli så mycket sänghambo, eller det kanske är det som är tanken. Ett preventimedel a la medeltid, antar att migrän redan är taget av det täcka könet.
Surf on dudes, och ha det gött Peter.Det var inte såå illa. Första faceplanten var värst sen var det bare åk.
Kåddarna var som isbitar efteråt. 🙂 -
Davids;524234 wrote:Handlar ju inte så mycket om frysfaktorn som rolighetsfaktorn för mig personligen. Hur kul är det att dra ut med 5mm gummi runt HELA kroppen för att sen slita av sig kläderna och dra hem? Halva prylen är ju chillet och frihetskänslan…
Men hallå, det är ju roligare än att sitta hemma å slita ut tummen på fjärrkontrollen. Faktiskt bra mkt roligare även om själva ombytet är en pina…
nic
-
Nu har jag fixat till bilderna lite med, de första va lite gråa.
-
@kiters_se 524321 wrote:
Nu har jag fixat till bilderna lite med, de första va lite gråa.
Här kommer lite mer
Logga in för att svara.