Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelviken runt klockan 09.00 imorgon?

• Apelviken runt klockan 09.00 imorgon?

Publicerad av chuckey på 24 juli, 2007 vid 17:17

Är det någon som ska ner till Apelviken imorgon runt klockan 9? Min farsa ska köra ner mig men jag skulle behöva något ställe att lägga mina grejjer medans jag är ute och kör. Det är tre segel och en segelbag. Är jag tvungen att hitta någon med lite extra plats i sin bil eller kan jag lägga det säkert någonstans vid stranden? Finns det så oärliga människor som snor saker där?

chuckey svarade 17 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelviken runt klockan 09.00 imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.