Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apelviken torsdag morgon

• Apelviken torsdag morgon

Publicerad av blackadder på 27 augusti, 2008 vid 18:43

Enligt senaste prognosen ser det ut som man ska ner tidigt i alla fall i morgon. Skit också, tur att semestern snart är slut. Nån som är på? Eddman, Dak, Lelleee, Zilversurfarn? Jag kan tänka mig att rigga vid 9-rycket.

eddman svarade 17 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • lelleee

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 19:04

puh, jag är fortfarande i night mode så för mig blir det sovmorgon, kanske hinner ner till 11a…

• yann

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 19:39

Åker från Gbg vid 0530. Ses där!

• virena

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 19:50

@Yann 494480 wrote:

Åker från Gbg vid 0530. Ses där!

Fasen skall du jobba imorn;)

Jag slutar 9.30 på morgonen och är ledig hela dagen:)

Äntligen skall jag leka:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

• yann

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 20:27

Jo fast jag har inga planer på att vara på jobbet innan kl 13. Vågorna peakar ju vid 5 ser det ut som.

Bums i bingen!

• zilversurfarn

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 20:27

Kommer inte loss förrän efter lunch, är väl på plats 12:30 skulle jag tro.

• yann

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 20:41

@Virena 494483 wrote:

Äntligen skall jag leka:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Imorgon vill jag se dig på vågbräda! Om du ser min Underground 5’3″ på stranden så måste du låna den! Det var det jag försökte gorma till dig sist i Läjet men jag tror aldrig du hörde mig 🙂

• virena

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 21:04

@Yann 494501 wrote:

Imorgon vill jag se dig på vågbräda! Om du ser min Underground 5’3″ på stranden så måste du låna den! Det var det jag försökte gorma till dig sist i Läjet men jag tror aldrig du hörde mig 🙂

Schyrrans! Jo, jag hörde dig, fast var faktiskt lite överriggad på 7an så jag kände inte riktigt för att riskera att paja din fina vågis:). Men jag får nog se till att testa imorn om den ligger på stranden. Kör du i apel eller Lejet?

• yann

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 03:09

Upp å hoppa! Det lutar åt Apel. Var längesen jag körde där nu.

(Drömde precis att jag satte min 7a i en taggbuske, snacka om kitemare…)

• kvabbso

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 05:14

bättre än järnvägsledningen

• blackadder

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 05:47

Revolver…

• kvabbso

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 05:58

swain hondt

• eddman

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 07:18

Jag ska jobba undan lite sen kommer jag ner. Man kan bara hoppas på att det är vind kvar till sjuan o att det kanske till o med tittar fram lite sol…

tjo!

ed

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA