Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apelviken var gudomlig idag!

• Apelviken var gudomlig idag!

Publicerad av debkausf på 7 november, 2006 vid 17:15

Årets hitills bästa kitedag har idag passerat!!!!! härliga 2-3 metare o perfekt temperatur… LÄNGE LEVE VÄXTHUSEFFEKTEN!!!!!!

arild svarade 18 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • joje

Medlem
    7 november, 2006 vid 20:44

Ja nästan svårt att förstå att det är november. Efter nästan 4 timmar i Apelvikens vågor gick solen ner och jag släpade mig hemmåt med ett fånigt flin på munnen. Ohotat bästa dagen denna säsong. Trodde nog att det skulle bli lite av ett mandomsprov att surfa novembervattnet men det var tidvis så att jag fick ta av huvan för att det var för varmt – fantastiskt.

• zilversurfarn

Medlem
    7 november, 2006 vid 21:56

Ja det var en riktigt go dag idag oxå!
    Fick bara en dryg timmas åkning innan det började bli mörkt men gott var det!

Inte riktigt lika kul när jag ensam kvar hade packat ihop i ett mörker lika svart som min kolsvarta drake och inte kunde hitta bilnyckeln… :confused2::mad2::mad:

Men det tog bara en dryg timma att hitta den, lugnt! Synd att klaga en sån här dag, goa vågor var det! 😀

Var det killen och tjejen på stranden som tog de fina bilderna? Finns det fler?

• patrikol

Medlem
    7 november, 2006 vid 23:44

Härligt! 🙂

• arild

Medlem
    7 november, 2006 vid 23:47

Läjet var riktigt bra idag. var ute på förmiddagen i några timmar i strålande sol helt magiskt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apelviken var gudomlig idag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.