Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Apelvikens Webkamera -Vad har hänt?
-
Apelvikens Webkamera -Vad har hänt?
Publicerad av markram på 28 oktober, 2002 vid 11:39Apelvikens Webkamera -Vad har hänt?
Gick in imorse och fick beskedet att domännamnet Apelviken.nu var till salu!
Nu när jag går in ser jag hur vädret var igår..
Vad är det som händer?s svarade 22 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
I morse verkade den inte funka undrade oxå vad som hade hänt, kollade nu oxå och det står fortfarande att domännamnet apelviken.nu är till salu??
!!DEN FÅR INTE FÖRSVINNA!!
-
Jag misstänker att dom har samma strul som ÖWC hade.
Dom blev förbannade och bytte ut mot ett nytt webbhotell i Halmstad. Om det är digicom som dom har så händer det alla deras kunder en gång om året. Så den är snart igång. -
Om du hade kollat ordentligt så hade du sett att den var betald till år 2004.10.25.
Utan samma strul hade ÖWC betalade en månad innan men det hjälpte inte.
Därför ett nytt webbhotell -
eeeehhhhh… vi glömde betala…. Oups!
De skickade påminnelser till en adress som inte existerade längre, lite slarvigt av oss får jag erkänna! Men nu är vi tillbaka och jag har ändrat alla konstiga adresser så det kommer inte hända igen (hoppas jag). Förlåt om vi ställde till det för er!!! Typsikt att denna miss resulterar i avstängda dagar precis då det blåser! Men jag hoppas att ni hittade Onsala mätaren och alla andra runtomkring som kan berätta hur det blåste.
Domännamnet apelviken.nu, webbkamera och väderstaton kommer att snurra där så länge VVK finns och så länge som Apelvikens Camping, Turistbyrån, Surfersparadise och Hallands Nyheter tycker att det är värt att lägga ner pengar på vår verksamhet. Länge hoppas vi!!!
Men vi ber er ha lite överseende med oss. Driften sköts av Varberg Vindsurfingklubb på ideell basis, våra finansiärer betalar utrustning. Det kan därför hända att sidan ligger nere en eller två dagar extra då det krånglar för att ingen av oss har tid eller möjlighet att fixa det. Men vi är minst lika angelägna som ni om att få igång den så fort som möjligt – så vi lovar att göra vårt bästa i alla situationer!
Varberg Vindsurfingklubb
genom Staffan
Logga in för att svara.