Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det någon som har koll ! ? !

• Är det någon som har koll ! ? !

Publicerad av anonym-anvandare på 2 december, 2003 vid 18:38

Hej på er!
    Detta är kanske en omöjlig uppgift?

Är det någon som vet var en Rip Curl ”Bob Mc Tavisch” bräda tagit vägen? Den är /var gul,grön,lila och röd.
    Brorsan sålde den till en lumparpolare på Gotland -84.
    På KA3 (Kust artelleri på Fårösund).
    Min bror fyller 40 år i jul och jag skulle vilja ge honom ngt speciellt med massor av goda minnen. Jag vore enormt tacksam om ni visste ngt eller någon (kanske ngn av de äldre surfarna?) som kan veta och kontaktade mig.
    Tina Tel 073-702 40 81

Hjärtliga hälsningar & Aloha

anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • nordgren

Medlem
    2 december, 2003 vid 18:41

Otroligt god tanke! Hoppas att du får tag i den!

• Knatte

Gäst
    2 december, 2003 vid 19:04

Mycket god ide. Men risken är ju att den har gått till de sälla jaktmarkerna. wink.gif

• gutegustav

Medlem
    3 december, 2003 vid 22:13

om jag ska vara ärlig så tror jag inte att The Old Boys från Gotland är så mycket på steffo…(tyvär)..
    Var killen som köpte brädan bosatt på Gotland?

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2003 vid 10:12

du bör nog fråga på kallsupen eller annat mer rent vågsurf forum.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det någon som har koll ! ? !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.