Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det någon som seglat vid Glommen?

• Är det någon som seglat vid Glommen?

Publicerad av bananen på 27 oktober, 2005 vid 19:24

Funderar på morgondagen – det ser ju ut som det skall bli Träslövsläge. Fast jag undrar om det blir för mycket ost? Är det någon som seglat kring Glommen/Morups tånge? Jag funderar på badplatsen vid Olofsbo. Det ser ju ut att ha rak sidvind på ren syd-ost.
    Kommentarer?

footloose svarade 19 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • bananen

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 19:28

Här alltså…

• anonym-anvandare

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 20:21

Badplatsen vid olofsbo är väl det klassiska stället vid sydostlig vind. Kolla ytspanning.se

Jag tycker osckså Lejjet är bökigt vid sydost. Byigt och svårt men en del gillar det ju väldigt.

• footloose

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 20:23

Har inte seglat där (Morups Tånge) men det är inte helt lätt att ta sig hela vägen ner med bil.
    Naturreservat och bara de som bor därinne får köra ner. Bom men utan lås.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det någon som seglat vid Glommen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.