Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Är DU ansvarig?

• Är DU ansvarig?

Publicerad av pepa på 27 oktober, 2005 vid 07:24

Vem är ansvarig för att ha trasat andrahandsmarknaden sönder och samman? Har haft en Contra 16,5:a i nyskick ute för skampris bra länge, och nu senast sänkte jag priset till gratis (=NOLL kronor, bolivares, dollar…) under vissa omständigheter. Ändå har ingen ringt. Jag menar, vad är det för samhälle vi lever i när gratis inte längre är gott?

ric svarade 19 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • luuddee

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 07:29

sälj i norge istälelt om du kan.. men kolla danmark lika kasst där..

• _bodhi_

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 07:41

ge den till mig så ska jag ge bort (=noll kr) min gamla sletna x2a till någon annan…

/Johan

0704-801473

• hbgkitare

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 07:51

Åker till Puerto Rico och skulle behöva den istället för min gamla 02.a
    Kan köpa den för 1000:- annars!
    0739-841515

• eagletech

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 07:53

Gör som jag, om ingen vill betala för bra grejer utan vill ha dom för skampris .Behåll dom och ha dom i snö eller bara glädjen att ingen annan får känna på dina fina saker,då kan dom köpa nytt i stället och bli blåsta på 6-7 tusen för dom får fantomen inte mina kites. smile.gif
    Jag höjer priset på mina nu istället,(det känns skönt)
    dom gick nu upp 1000:-
    Ha det bra
    Roger Ö grin.gif

• sidpiraya

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 07:56

Amen va fan komma här och trissa upp priserne mitt i priskriget.

Jag har lita kite film som jag ger bort gratis Noll kr Flow största mutan alertnativt mest fjäsk får den.

• zoolander

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 09:27

ja.. kan inte alla ga med pa att hoja priserna 1000 kr per kite..
    om dom hojs 1000 kr sa har ju inte koparna ngt val!

• sidpiraya

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 09:54

jo jag ångrar mig kom igen så höjer vi alla priser ska man surfa ska man ha cash nu kostar filmen 200:-
    och mina kites 7500:- rakt av ss 2005 9,13,17 kom och köbb innnan priserna höjs mere

• pepa

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 14:46

Sådär. Nu har jag fått tio pers som ringt mig när jag varit på bra humör! En del har erbjudit mig pengar och de har gått bort direkt. Jag tog mig friheten att lotta ut Den i stort sett nya Contra 16,5:an bland de lyckliga och vinnare blev…. Henning i Växjö! Han har redan blivit informerad av Lars-Gunnar och var väldigt tagen, men oj så glad! Kul att se att gratis fortfarande är gott…

• zoolander

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 14:58

Svar till:

Sådär. Nu har jag fått tio pers som ringt mig när jag varit på bra humör! En del har erbjudit mig pengar och de har gått bort direkt. Jag tog mig friheten att lotta ut Den i stort sett nya Contra 16,5:an bland de lyckliga och vinnare blev…. Henning i Växjö! Han har redan blivit informerad av Lars-Gunnar och var väldigt tagen, men oj så glad! Kul att se att gratis fortfarande är gott…

[/ QUOTE ]

det e fan sånna som du som sabbara för oss andra!

• pepa

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 15:37

Är det så? Är det jag som sabbat för mig själv genom att alltid ta ut ett skäligt pris (säg 6000 för en 12:a) för säkra kites i bra skick? Är det därför ingen vill köpa mina kites i år? Är det så?

• luuddee

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 16:16

Svar till:

Är det så? Är det jag som sabbat för mig själv genom att alltid ta ut ett skäligt pris (säg 6000 för en 12:a) för säkra kites i bra skick? Är det därför ingen vill köpa mina kites i år? Är det så?

[/ QUOTE ]

är det så, är det så. du låter som han där på plus. hahaha

• egan

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 16:40

fan va sjukt! jag tror det va meningen..och så fattade du det! Fan ludde!! Kul o se!! Var det fett i mossby eller? jag o sollevi va i ljunghusen, feta vågor intill piren, jag va så jävla överrigad med min 7a så det va knappt sant. jag dog nästan.

• ric

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 20:40

ja man vill INTE missa chansen om den nu skulle dyka upp igen, funderar någon mer (än pepä) på att ge (= noll kronor) så har jag nu redan i denna sund anmält mitt intresse!! bara ring!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Är DU ansvarig?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.