Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Årets bästa dag hittills i Norrland!

• Årets bästa dag hittills i Norrland!

Publicerad av surferic på 14 juni, 2002 vid 16:01

Jag tycker synd om er Stockholmare, Uppsalabor, Västeråsare m.fl. som inte chansade och åkte upp till Rullsand idag.
    Bra tryck i 4,7, tvåmetersvågor och till en början riktigt skaplig riktning.

Kul att se Pär H dra på så cleana forwards första gången han stod på brädan i år.

Själv började jag dagen med att knäcka en kolbom och skalla masten. Det senare ledde till att jag vid dagen slut fick åka till sjukan och sy ihop huvudet.

calle_b svarade 22 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • calle_b

Medlem
    14 juni, 2002 vid 20:08

Hej!

Här var det grymt bra! Say no more smile.gif
    Kul o höra att de bjuds uppe i norrland! Imorrn kan de funka här oxå med två siffriga m/s -tal…..igen wink.gif

Ha d gott o akta skallen, master e skit hårda….. me know….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Årets bästa dag hittills i Norrland!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.