Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ÅSA I MORGON! någon me bil?
-
ÅSA I MORGON! någon me bil?
Publicerad av anonym-anvandare på 30 april, 2003 vid 15:21vi är ett gäng som vill till Åsa i morgon torsdag.
Vi har en liten bil med fyra kitetokiga stollar. Det kan bli tight så…
någon som ska samma väg och har någon plats så tveka inte och ring.Hälsningar Fred, Honkstar, Will-jam, & Anki.
Fred 0704 166600
Honkstar 0703 977271anonym-anvandare svarade 22 år sedan 3 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Tänkte ifall ni (Johan, christian och fredrik) som var i Åsa idag(onsdag) kanske har en plats över…
Vore fantastiskt skönt att få åka bil så man slipper tåget
/Henrik
-
Lol, kanske borde tillägga att det är från centrala göteborg(Avenyn alt Linné) vi vill åka.
-
gomorron!
jag (fredrik) sitter här lite småbakis o väntar på att
johan(ägaree till den grymmaste chevan i stan) skall ringa.
tror att jag strax vågar ringa o väcka honom.
jag skall fråga honom om plats o hör av mig om d e ok.
vet ej om vi skall till åsa ännu.
vi åker från vasagatan.
/Fredrik -
Har ni stuckit än eller? Om inte, finns det plats för en vilsen stackare som knappt har cash till tåget? Ring mig! 0733-990286
-
Svar till:
hej är det nån som åkte idag eller?
det ä ju regn[/ QUOTE ]
De kan du ge dig den på att de va! Vid 14 tiden var de ett tiotal ute i vattnet. Vinden var lite byig men helt lagom. Underbart.
-
Föfan.. det var fullt ös vid Åsa idag… Blåste en hel del.. tillräckligt för en 90kg’s kille kunde köra med en 9.5-kvadratare
-
Jag var lite för bakis och tvungen att spendera till med min bättre hälft, men var nede och tittade i Åsa. Såg jävligt sjysst ut. Nästa gång…
/Christian
Logga in för att svara.