Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa pics 21/7

  • roland-p

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 16:27

    två till

  • poppo

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 16:50

    grymma bilder och bra kört boys!
    svealand eastcoasters fick en fin stund på torö idag i alla fall..

  • fredrik-plantin

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 16:59
    poppo;560567 wrote:
    grymma bilder och bra kört boys!
    svealand eastcoasters fick en fin stund på torö idag i alla fall..

    så in i! upp me picsen! 🙂

  • lars_k

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 17:11

    Najst Rollman! Men vafan jag lånade ju kameran och fotade dej också. Dög de inte?

  • crash151

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 17:13

    Snyggt…

  • fj69

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 17:23

    Härliga sommarbilder! Nice job!

    Fredrik

  • poppo

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 18:16
    fredrik plantin;560569 wrote:
    så in i! upp me picsen! 🙂

    kommer (i egen tråd) så fort uppsalas hovfotograf mattias levererar…

  • gustavl

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 18:53

    skitsnygga!! Tack så mycket

    /gurra

  • roland-p

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 20:36
    Lars_K;560570 wrote:
    Najst Rollman! Men vafan jag lånade ju kameran och fotade dej också. Dög de inte?

    Äh, de var väl ok men jag kan inte slänga upp allt på minneskortet. Jag har en hel del bilder på dig som du kan få nångång..

  • larry

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 11:14

    Kul med bilder Roland! Speciellt när man fastnar på bild.:tongue:
    Tackar!

    Vilket fantastiskt ställe ni västkustbor har. Härlig miljö och morgonen visade verkligen på fina förhållanden och potentialen. Hoppas en Stockholmare som jag lyckas ta mig dit igen i framtiden.

    Påminde lite om vårt Torö, men bättre och mer lättseglat. Dock verkar det inte bygga vågor på samma sätt som på ostkusten , men å andra sidan händer det inte så ofta på ostkusten.

    //Glad gäst på västkusten

  • lars_k

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 12:36

    Nä, bygger inte lika bra som Torö eller Gislövs, som vid knappt 5.0 från rätt håll ger minst gubbehögt.
    Men stadig 4.0 från SV som vrider till V ger logo+ och sidvind på Åsas yttre rev. Dessutom ordnar vågorna upp sej i en lång fin båge runt revet. Inre revet bli fett också men kanske inte riktigt lika fin vinkel. Då får ni gärna återkomma Larry! 🙂

  • ola_p

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 16:34

    Fina bilder. Lite mycket vind med 4.1 tyckte jag, borde nog haft en 3.7 igår.

    Kul att fastna på bild även om det ser ut som det där inte riktigt kommer gå vägen.. (bild 4)

  • marangen

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 19:42
    LARRY;560733 wrote:
    Kul med bilder Roland! Speciellt när man fastnar på bild.:tongue:
    Tackar!

    Vilket fantastiskt ställe ni västkustbor har. Härlig miljö och morgonen visade verkligen på fina förhållanden och potentialen. Hoppas en Stockholmare som jag lyckas ta mig dit igen i framtiden.

    Påminde lite om vårt Torö, men bättre och mer lättseglat. Dock verkar det inte bygga vågor på samma sätt som på ostkusten , men å andra sidan händer det inte så ofta på ostkusten.

    //Glad gäst på västkusten

    Tjena!
    Ni verkar ha en rätt hygglig roadtrip:) Tyckte mig se en kamera på Grönhögen i måndags, har du sett några bilder?
    /Martin

  • gurra1978

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 19:48

    Ska du ha bilder Marängen får du segla med oss 😉 Vad gör du på fel sida av Sverige egentligen? Schyssta bilder från Åsa. Vore dock kul att se något från tidig morgon då ryktet går att det var stort. Har svårt att tro på det dock 🙂

  • ola-h

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 19:48

    Alltid kul med bilder. Snygga, och bra variation.

    Ola_P;560798 wrote:
    Fina bilder. Lite mycket vind med 4.1 tyckte jag, borde nog haft en 3.7 igår.

    Kul att fastna på bild även om det ser ut som det där inte riktigt kommer gå vägen.. (bild 4)

    Äh, 4.2 var ju perfekt hela dagen. Och visst kan väl en så’n där toppsväng sitta?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa pics 21/7

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.