Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Åsikter om F2 Stoke 107 -05???

• Åsikter om F2 Stoke 107 -05???

Publicerad av sode på 10 januari, 2006 vid 11:44

Nån som vill dela med sig…? Verkade inte finnas så mycket tidigare skrivet om denna på forumet… är lite nyfiken på den…

Vet ni med vilka andra brädor man skulle kunna jämföra den så är den infon också välkommen… andra intressanta objekt jag (alltid) funderar på är TripleX, JP Super-X, eller nån freestylewave av ngt slag…

(Har postat samma fråga i ”vanliga konfen”, men enligt F2 ska det ju vara en snabb bräda, så jag passar på att fråga här också, eftersom jag gillar (full) fart, även om jag kanske idag inte har de optimala förutsättningarna… Är det så att ni inte gillar dubbelpostningen får ni väl komma o trycka tummen genom min monofilm… eller nåt sånt… 😉

sode svarade 19 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Åsikter om F2 Stoke 107 -05???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.