Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Askim el Rågelund måndag lunch 7/12?
-
Askim el Rågelund måndag lunch 7/12?
Publicerad av brushanen på 7 december, 2008 vid 07:55Är det någon som är på? Windgurun säger runt 8 m/s.
Kan ta med lite extra kiter, brädor mm om det är någon som vill testa._sofia_ svarade 16 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
lite lockande är det att komma förbi i våtdräkt o köra en liten session utan att rigga…. =)
-
Jag tänkte köra från kl 9-12.30, som sagt.
Om inte förkylning och Filip blivit sämre imorgon… -
Tjaba, Jag tar med kiten till jobbet och räknar med att komma ner vid lunchtid (med brasklappen om det inte spöregnar…). Perfekt med lite måndagssurf.
-
bara så att du vet är det sön den 7/12 idag.. imon e det Mån 8/12.
-
jag ska nog chilla på det i rågelund om jag pallar gå upp. Kör i rågelund.
-
@Krillan82 519937 wrote:
bara så att du vet är det sön den 7/12 idag.. imon e det Mån 8/12.
Tänkte köra i Askim vid 11-tiden. Tar med kite till dig WakeNils och bräda till dig Sofia.
Kul om du kommer förbi och filmar Nicco! Vi behöver matrial till Onshore filmfestivalen.
-
Brushanen;520002 wrote:Tänkte köra i Askim vid 11-tiden. Tar med kite till dig WakeNils och bräda till dig Sofia.
Kul om du kommer förbi och filmar Nicco! Vi behöver matrial till Onshore filmfestivalen.
Lutar åt att jag svänger om askim med…
nic
-
@Brushanen 520002 wrote:
Tänkte köra i Askim vid 11-tiden. Tar med kite till dig WakeNils och bräda till dig Sofia.
gött robban, då tar jag på mig våtdräkten hemma o glider förbi en snabbis tror jag
-
Jepp,
två genomförkylda grabbar här och lilleman dessutom ögoninflammation;-(.
Eftersom Flippen inte får vara på dagis då så får jag nog stå över idag. Tror att kommer vi ner till Askim med kameran ändå mellan ca 12-13-tiden, då han brukar sova.Robban: Tar du med nyckeln, så kan Filip sova vidare i bilen?
Brushanen;520002 wrote:Tänkte köra i Askim vid 11-tiden. Tar med kite till dig WakeNils och bräda till dig Sofia.Kul om du kommer förbi och filmar Nicco! Vi behöver matrial till Onshore filmfestivalen.
-
above_the_law;520028 wrote:Jepp,
två genomförkylda grabbar här och lilleman dessutom ögoninflammation;-(.
Eftersom Flippen inte får vara på dagis då så får jag nog stå över idag. Tror att kommer vi ner till Askim med kameran ändå mellan ca 12-13-tiden, då han brukar sova.Robban: Tar du med nyckeln, så kan Filip sova vidare i bilen?
Tror det är öppet. Det var iaf öppet förra ggn när jag körde in från kampingsidan.
Logga in för att svara.