• Askim idag!

    Publicerad av roding på 19 september, 2008 vid 08:54

    Det skall blåsa SV in i Askim idag under hela eftermiddagen!!
    Jag kommer att vara där och kommer nog att komma dit runt 17.30, jag har en A-nyckel så om ni vill komma in då så stå och vänta!

    Syns där!!

    soumipoika svarade 15 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • surfjohan

    Medlem
    19 september, 2008 vid 11:14

    Va fan har du rökt?

    Fredag eftermiddag
    Sydväst, 7-11 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 40%
    Fredag kväll
    Mellan sydväst och väst, 6-10 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 30%

  • roding

    Medlem
    19 september, 2008 vid 11:27
    Surfjohan;501007 wrote:
    Va fan har du rökt?

    Fredag eftermiddag
    Sydväst, 7-11 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 40%

    Fredag kväll
    Mellan sydväst och väst, 6-10 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 30%

    Läs det som du själv klistrade in!
    Sydväst e ju dom som gäller i askim..

  • surfjohan

    Medlem
    19 september, 2008 vid 11:54

    @Roding 501010 wrote:

    Läs det som du själv klistrade in!
    Sydväst e ju dom som gäller i askim..

    eeh, vad jag vet så räcker det inte med en riktning för att man ska plana.. det brukar behövas vind med.. men du kanske kör formulagrejer..

  • roding

    Medlem
    19 september, 2008 vid 12:03

    Jag vet inte riktigt vad du lider av men du har ingen anledning till att vara otrevlig och uppföra dig som en idiot!
    Skapade enbart denna tråden ifall någon ville komma in med mig senare idag inte för att någon som du som bara vill bete sig skall gå in och hacka.. har du inget bättre att skriva så skit i det!

  • thejohan

    Medlem
    19 september, 2008 vid 12:19

    slappna av lite johan, var inte så gammal tjock och sur..

  • surfjohan

    Medlem
    19 september, 2008 vid 12:20

    @Roding 501026 wrote:

    Jag vet inte riktigt vad du lider av men du har ingen anledning till att vara otrevlig och uppföra dig som en idiot!
    Skapade enbart denna tråden ifall någon ville komma in med mig senare idag inte för att någon som du som bara vill bete sig skall gå in och hacka.. har du inget bättre att skriva så skit i det!

    Haha, oh här var vi känsliga.. inte meningen att göra dig så upprörd, undrade bara om du hade nån hemlig källa på smhi eller nåt.. har ju vart dåligt med vind på ett jävla tag nu hehe..

  • soumipoika

    Medlem
    19 september, 2008 vid 12:35
    Surfjohan;501023 wrote:
    eeh, vad jag vet så räcker det inte med en riktning för att man ska plana.. det brukar behövas vind med.. men du kanske kör formulagrejer..

    eeh, vad jag vet så har alla varit nybörjare någon gång. Jag minns när jag själv började anno 1898. Jag seglade en överkörd grävling och en fyrsju torkad ardenner. Det var tider det…

    Roding vill kanske ut och öva lite och då spelar vindstyrkan inte alltid en avgörande roll. Öva lite slag o oplanade gipar räcker liksom.

    Roding! Hade gärna hängt på men saknar transport idag. Nexttime!

  • roding

    Medlem
    19 september, 2008 vid 12:45

    Jag bor ju i johanneberg och måste hem och hämta grejerna.. e du i närheten så kan du hämtas upp på vägen!

  • cosmosurfer

    Medlem
    19 september, 2008 vid 13:51

    Jag hade varit mkt nöjd om det blåste 6-10 m/s i Skåne nu! Men det gör det INTE!

  • soumipoika

    Medlem
    19 september, 2008 vid 13:57
    Roding;501032 wrote:
    Jag bor ju i johanneberg och måste hem och hämta grejerna.. e du i närheten så kan du hämtas upp på vägen!

    Jonneberg är mina hoods också, men sitter fast på jobbet ett tag till. När tänkte du dra?

  • roding

    Medlem
    19 september, 2008 vid 14:19

    Jag drar nog runt 16.30 från jobbet, e i johanneberg runt 16.45 och så packar jag på och drar e tanken.

  • roding

    Medlem
    19 september, 2008 vid 14:23

    Drar redan nu, hinner du hem så slå mig en signal på 0707-758118

  • soumipoika

    Medlem
    19 september, 2008 vid 14:25
    Roding;501051 wrote:
    Jag drar nog runt 16.30 från jobbet, e i johanneberg runt 16.45 och så packar jag på och drar e tanken.

    Blir tajt är jag rädd. Men tack för erbjudandet!

  • roding

    Medlem
    19 september, 2008 vid 20:31

    Det blev än skitdag ändå, vinden dog när jag kom dit, några ungjävlar letade reda på mina gömda grejer, gick in i bilen och snodde min mobil och kastade iväg mina nycklar så att jag fick leta som en galning.
    Tro mig.. du missade ingenting!

  • v-thun

    Medlem
    20 september, 2008 vid 10:50
    Roding;501128 wrote:
    Det blev än skitdag ändå, vinden dog när jag kom dit, några ungjävlar letade reda på mina gömda grejer, gick in i bilen och snodde min mobil och kastade iväg mina nycklar så att jag fick leta som en galning.
    Tro mig.. du missade ingenting!

    shit va tråkigt, du får vara glad att inte bilen försvann. Säker på att de inte var fyllegubbarna på campingen bredvid? Men dom hade la antagligen snott bilen också

    Annars måste du skaffa en vattentät påse att ha värdesaker i! mobil och liknande…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.