Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Askimsviken i eftermiddag?

• Askimsviken i eftermiddag?

Publicerad av johnk på 16 februari, 2008 vid 09:11

Jag tänkte ge mig ut efter 12 och se om jag överlever kylan. Nån mer som ska ut?

0704-908989

-john

johnk svarade 17 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • johnk

Medlem
    16 februari, 2008 vid 10:38

oj. nu började det snöa

• wakenils

Medlem
    16 februari, 2008 vid 14:42

snöade när jag åkte dit men sen klarnade det lite så det blev en liten repa trots allt… körde du nåt sen?

• johnk

Medlem
    16 februari, 2008 vid 23:32

Nej det blev inget tyvärr. Först tog det en bra stund innan jag fick ner hundkroken nånstans. Det var ju kärle överallt nästan. Hade inte nåt som jag kunde fästa i lyktstolpen tyvärr. Sen krånglade back-ventilen på en strut, så det tog säkert 20 min innan jag fick pumplat klart. Då hade vinden mojnat så jag försökte öva lite på self launch istället, vilket inte gick så bra i den byiga vinden. Jag var i vattnet och testade torrisen iaf. Verkade hålla mig varm och fin, så imorgon blir det revanch! Antagligen Varberg.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Askimsviken i eftermiddag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.