Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äspet i veckan

  • Äspet i veckan

    Publicerad av emil_h på 3 november, 2008 vid 09:56

    Ser jäkla lovande ut, framför allt på torsdag! Vilka kommer? Vore kul med ett gäng. 😀 Slusken släpa dig hit!

    stewen svarade 15 år, 6 månader sedan 21 Medlemmar · 52 Svar
  • 52 Svar
  • foxsurfer

    Medlem
    3 november, 2008 vid 10:06
    Emil_H;513637 wrote:
    Ser jäkla lovande ut, framför allt på torsdag! Vilka kommer? Vore kul med ett gäng. 😀 Slusken släpa dig hit!

    Alldeles för brutala vågor där för Slusken. Klart han kan ju stå på land och värma kaffet!
    Jag o Culten kommer ialla fall!

  • rrdrider

    Medlem
    3 november, 2008 vid 10:48

    Jobbar (som vanligt) och kan tyvärr inte va´me boys…:(
    Fet kuling önskas till helgen, söndag ser väl rätt lovande ut?

  • surfslusken

    Medlem
    3 november, 2008 vid 12:18

    @Emil_H 513637 wrote:

    Ser jäkla lovande ut, framför allt på torsdag! Vilka kommer? Vore kul med ett gäng. 😀 Slusken släpa dig hit!

    @Foxsurfer 513640 wrote:

    Alldeles för brutala vågor där för Slusken. Klart han kan ju stå på land och värma kaffet!
    Jag o Culten kommer ialla fall!

    Ja ni danskar e då ena jävlar på att snacka, dricka rom kan ni me, så länge de e nån som bjuder iaf. Men inte fan e de samma ljud i skällan när vågorna
    börjar nå över fotknölarna! Då gnäller ni bara att de e dåligt (o läskigt) så sitter ni hopkurade i bussen o värmer er, eller va de nu e ni gör me huvet i skrevet på varandra.

  • bananen

    Medlem
    3 november, 2008 vid 12:52

    Jag är lite sugen, om guest-riders är välkommna. Har hört att det är grymt hårda gubbar som seglar där uppe. Ni får lova att inte skära sönder däcken om man dyker upp.

  • emil_h

    Medlem
    3 november, 2008 vid 13:51

    Klart du e välkommen bananen! Hoppas prognosen håller i sig. Torsdag
    Ost, 11-15 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s

    😉

  • foxsurfer

    Medlem
    3 november, 2008 vid 19:21
    surfslusken;513654 wrote:
    Ja ni danskar e då ena jävlar på att snacka, dricka rom kan ni me, så länge de e nån som bjuder iaf. Men inte fan e de samma ljud i skällan när vågorna
    börjar nå över fotknölarna! Då gnäller ni bara att de e dåligt (o läskigt) så sitter ni hopkurade i bussen o värmer er, eller va de nu e ni gör me huvet i skrevet på varandra.

    Japp o snart intar vi Halland oxå! Jag dricker gärna XO:n, junior som sippar rom…gärna bjude rom.
    Nä vad fan det ska ju vara platvatten eller masthögt. Fotknölshögt och under mast är inget för oss. Då är en varm buss bättre….

  • janne

    Medlem
    4 november, 2008 vid 08:18

    @Foxsurfer 513702 wrote:

    Japp o snart intar vi Halland oxå! Jag dricker gärna XO:n, junior som sippar rom…gärna bjude rom.
    Nä vad fan det ska ju vara platvatten eller masthögt. Fotknölshögt och under mast är inget för oss. Då är en varm buss bättre….

    Hmmm en Grönstedts XO efter surfet hade varit grejor:)

  • s66

    Medlem
    4 november, 2008 vid 08:21

    Jag anmäler mig om prognosen håller, kan nog sträcka mig till lite glögg efter surfet isf. Starkare än så gillar jag inte att dricka…

  • pelle_o

    Medlem
    4 november, 2008 vid 08:32

    @S66 513742 wrote:

    Jag anmäler mig om prognosen håller, kan nog sträcka mig till lite glögg efter surfet isf. Starkare än så gillar jag inte att dricka…

    Har kalven blivit religiös eller??

  • ove226

    Medlem
    4 november, 2008 vid 12:33

    ovää dyker nog upp om prognosen håller. sådetså

  • styret

    Medlem
    4 november, 2008 vid 16:27

    fuck er. jag kommer inte.

  • jesus

    Medlem
    4 november, 2008 vid 16:46

    Om prognosen håller kommer jag också. Kanske kan bli lite fota av.

  • foxsurfer

    Medlem
    4 november, 2008 vid 17:42
    Jesus;513780 wrote:
    Om prognosen håller kommer jag också. Kanske kan bli lite fota av.

    Grymt kan ju bli ett litet gäng då!! Jag tar med glögg till alla!

  • rrdrider

    Medlem
    4 november, 2008 vid 18:26

    @S66 513742 wrote:

    Jag anmäler mig om prognosen håller, kan nog sträcka mig till lite glögg efter surfet isf. Starkare än så gillar jag inte att dricka…

    Glögg?… Har du blivit sponsrad av Blossa nu också 😉
    Revhaken är ett pure single malt spot, bord och stolar står på kanontornet, enjoy!
    Men snart ska det väl börja grillas hamburgare där med…

  • styret

    Medlem
    4 november, 2008 vid 21:32

    fuck er förfan!

    Här sitter man med jobb upp till armhålorna och så ska alla kompisar träffas och mysa. Hellvete med.

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äspet i veckan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.