Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ATB session i Linköping idag (tors)

• koan

Medlem
    20 augusti, 2004 vid 12:18

Jag har tid hos frisören 1730,

(alla gay-kommentarer undanbedes, alla måste ansa håret och om något så enkelt som att jag håller en frisyr får tanten att sluta tjata på att vi aldrig ses (jag kitar eller så) så går jag gärna och klipper till håret någon gång i månaden smirk.gif )

Men jag skall försöka ha köpt en våtdräkt och kastat in prylarna i bilen innan så jag kan dra direkt. Tippar att jag åker mot Sandvik vid 1800 eller straxt därefter är någon intresserad av att åka med så slå mig en signal.

Douglas – 0708-184888

• mrmille

Medlem
    20 augusti, 2004 vid 12:38

jag åker nu…

• walle

Medlem
    20 augusti, 2004 vid 12:48

hur blåser det hos er nu?
    och vad tror ni om kvällen… Jag har funderingar på att komma upp men det tar ju en timma.

070-3236703

• jbi

Medlem
    20 augusti, 2004 vid 14:18

Kommer från Sandvik nu o har kört nån timme i 8-9m/s. Mojnade lite vid 3 men är nog uppe i samma nu.
    JB

• walle

Medlem
    20 augusti, 2004 vid 14:33

sticker till Hallmare om 20min i stället, blåser bättre!!!
    ring 0490-28100 (till en vindmätare) för att höra hur det blåser smile.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ATB session i Linköping idag (tors)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.