Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Återfallsurfare söker surfkompis i Stockholm

• Återfallsurfare söker surfkompis i Stockholm

Publicerad av frezzei på 19 april, 2008 vid 18:06

Tjena !

Jag är en av många återfallsurfare som nu är grymnt sugen på att komma i gång.
    Har precis skaffat en utrustningen Fanatic Shark 130 liter och simmer Spark segel 7,5 & 6,0 Kvm.Nu undrar jag om det finns surfkompisar. Skulle tycka det var kul att segla med återfallare eller mer erfarna surfare som kan ge lite goda råd.

Jag är 35 år och bor i Tumba.

Jag är väldigt tacksam för alla förslag och ideer.

Mvh

Fredrik

getwet svarade 17 år sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • goretex

Medlem
    19 april, 2008 vid 18:25

Verkar som många återfallare dykt upp… jag är en av dem… vill jag tro i alla fall! Har åtminstånde planer för året!Dock så bor jag i Väsby så de e andra sidan stan… 33 bast har man hunnit bli också… tror man började för 18-19 år sen men haft ett uppehåll på 5 år med enstaka undantag, typ halvtimme på Ios 2006, orkade inte mer, så jävla ur form var man. Blåste apa i alla fall! En gång 2005…
    Har väl inte samma glöd längre, när man var yngre stack man ju ut bara ett löv rörde sig även om det var på blomman i vardagsrummet.
    Får ny firmabil snart där brädan går i åtminstånde! Behöver ny mast, bom ja allt egentligen men brädfan får duga… ny fena skulle inte skada heller!

Som återfallare fick jag även denna länken, av min gode vän Sourra, som är jävligt bra att ha!
    http://spotguide.kicks-ass.net

Ciao / Steve

• svenne

Medlem
    19 april, 2008 vid 20:49

Åk till Fituna en dag när det luktar sjöbris, och du lär ha kompisar hela dan! 🙂

• sinclair

Medlem
    19 april, 2008 vid 22:21

@Goretex 459443 wrote:

Verkar som många återfallare dykt upp… jag är en av dem… vill jag tro i alla fall! Har åtminstånde planer för året!Dock så bor jag i Väsby så de e andra sidan stan… 33 bast har man hunnit bli också… tror man började för 18-19 år sen men haft ett uppehåll på 5 år med enstaka undantag, typ halvtimme på Ios 2006, orkade inte mer, så jävla ur form var man. Blåste apa i alla fall! En gång 2005…
    Har väl inte samma glöd längre, när man var yngre stack man ju ut bara ett löv rörde sig även om det var på blomman i vardagsrummet.
    Får ny firmabil snart där brädan går i åtminstånde! Behöver ny mast, bom ja allt egentligen men brädfan får duga… ny fena skulle inte skada heller!

Som återfallare fick jag även denna länken, av min gode vän Sourra, som är jävligt bra att ha!
    http://spotguide.kicks-ass.net

Ciao / Steve

Stev-E

Om du löst alla bom, fen och mast problem så är det bara att höra av dig.

Sigtuna Surfers

• getwet

Medlem
    20 april, 2008 vid 05:35

Som Svenne skrev, åk till Fituna en dag när det andas syd och sjöbris så kommer du finna ett antal kompisar. En bra dag där så är det säkerligen upp emot 100 surfers på plats.
    Jag vet tom folk som blivit kära i varandra där…..:wink:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Återfallsurfare söker surfkompis i Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.