Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Attention kitesurfare i lund eller runt omkring!

• Attention kitesurfare i lund eller runt omkring!

Publicerad av gangsta_erik på 1 september, 2003 vid 14:34

Nu har skolan börjat och man är fast nere i lund flera mil från det vackra havet…min fråga är om det finns några i samma sits här nere eller runt i krokarna. Om någon känner sig träffad och har bil här så printa ett inlägg. Så delar vi bensin och drar och kitesurfar…ju fler desto roligare eller hur! Själv bor jag mitt inne i lund på halvsunkiga ulrikedal. Var kan man åka här omkring förresten?

/Erik (0730339813 el. 046132541)

anonym-anvandare svarade 22 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • zoolander

Medlem
    1 september, 2003 vid 14:38

det är mer eller mindre exakt 10 km till habopung från där du bor.. annars e det jö JiPä eller näset men det är ju litta längre. ta buss 139 till lomma.. byta sen till 132 mot bjärred.. woalla du är i regninga och vindfria habo!

• gangsta_erik

Medlem
    1 september, 2003 vid 14:41

fan jag hatar att åka kollektivt men för en session är det helt klart värt det

• anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2003 vid 19:17

smile.gif Är oxo inkvarterad i Lund för vintern nu, letar även jag efter någon som vill ”dela” bil … har åkt kollektivt till Habo typ 5 ggr nu .. men det är det ju lätt värt (tar ju bara typ 40 min)!! smile.gif

//Ted

• gangsta_erik

Medlem
    1 september, 2003 vid 21:22

har du bil?

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2003 vid 17:43

Min flickvän bor nog i samma hus som du på ulrikedal. Tror jag har sett dig lunka omkring med din kite. Kan höra av mig om det är bra vindar och jag är i närheten så kan ju du bidra till min bensa-ekonomi.
    niklas
    [email protected]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA