Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Auktion? 20m2 (2005a) säljes innan tisdag!!!

• Auktion? 20m2 (2005a) säljes innan tisdag!!!

Publicerad av annas på 7 juli, 2006 vid 18:44

Drar på semester på tisdag, vill ha sålt min 20a (kite only) för att få lite extra cash till resan.
    Det är en Takoon Mammot 2005 års modell (kom sommaren 2005). Man planar grymt tidigt och den är helt ok att hoppa och tricka med (mycket bra för att vara så stor, inte enbart en traktor som många andra i den storleken).
    Körd några gånger i juli förra året, nyskick!!
    Lämna bud, utropspris 3000 kr

anna@kiteteam.se
    0731 518757

fifi svarade 18 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ric

Medlem
    7 juli, 2006 vid 20:45

så här fick man ju inte göra (fick jag bestämt höra) =) men jag bjuder 1000kr antar att en nästan vadsom bom går till den???

• annas

Medlem
    7 juli, 2006 vid 22:02

jaha, jaja, det visste jag inte att man inte får. Men om den e kvar till måndag kväll så e de ju ok. Ja, typ vilken bom som helst fungerar till.

• annas

Medlem
    10 juli, 2006 vid 15:32

nähä, då behåller jag väl den själv då till alla juli o augustidagar 😀

• fifi

Medlem
    10 juli, 2006 vid 15:47

Anna panna vart ska ni åka?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Auktion? 20m2 (2005a) säljes innan tisdag!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.