• Australien

Publicerad av anonym-anvandare på 31 juli, 2003 vid 06:31

Tejan era mosshogar!!
    Ville bara bjuda in er kare kollegor till fest pa Guldkusten!! Bor just nu i Gold Coast, AU sa om det e nagon som har vagarna forbi sa stanna till har sa kitar vi lite… Ha det Phett

anonym-anvandare svarade 22 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • kitelife

Medlem
    31 juli, 2003 vid 08:07

Taget! nu ska vi bara ta oss till AU oxå tongue.gif

Nä men alvarligt, funderar på att försöka jobba lite som instruktör där i vinter… har du några bra tipps? skulle gärna vilja va på ”western AU” gärna i närheten av Perth…

• melker

Medlem
    31 juli, 2003 vid 08:15

Kommer förbi i Januari så jag är likt Pan jättetacksam för allehand tips ! Kitespots ? Boende ?

• zoolander

Medlem
    31 juli, 2003 vid 08:24

bla bla bla.. ska ni dit ska fan jag också dit.. därför är även jag tacksam för upplysningar

• dmp

Medlem
    31 juli, 2003 vid 08:52

Australien?? e det inte massa leschkiga djur där???

//Jake

http://www.kitepower.se

• pepa

Medlem
    31 juli, 2003 vid 09:24

Hur e det med vinden då? Kan du erbjuda nån schysst garanti?

• anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2003 vid 10:35

perth har en medelvind på 6-7m/s från oktober till mars, dit ska jag. guldkusten är väl lite klenare?

//staffan

• anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2003 vid 16:18

Ho ho Östkusten bjuder på bra förhållanden under vinter månaderna. var där å körde loss i två månader denna julen.

Men på västksuetn blåser det mer så dra dit istället.

/Freddan

• anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2003 vid 22:04

Australien rockar som kite ställe.. rätt stort där nere, såg en hel del som kite:ade…
    Akta er för hajarna bara..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA