• fifi

    Medlem
    9 januari, 2007 vid 02:19

    o kalle, upp med lite bilder för tusan!

  • rusiak

    Medlem
    9 januari, 2007 vid 08:12

    Jag är där några veckor i feb. Vart ska du?

    //alex

  • skotten

    Medlem
    9 januari, 2007 vid 09:47

    Kalle is doing a Diary just now and hopefully we will have it published for you all by the end of the week 🙂

  • zo0

    Medlem
    9 januari, 2007 vid 19:59

    Ååh! jag vill också!!:'(
    Men vänta bara min tid kommer ^^

  • aka_kalle

    Medlem
    16 januari, 2007 vid 00:17

    vaafan har inget surf har sa kan inte lagga upp natt, far skriva om australien istallet tony, chrille ar i perth nu o det later ganska gott dar.

  • vicky

    Medlem
    16 januari, 2007 vid 13:20

    kalle det blir surf imon om du är i sydney området

  • chrille

    Medlem
    17 januari, 2007 vid 00:12

    @AKA_KALLE 360040 wrote:

    vaafan har inget surf har sa kan inte lagga upp natt, far skriva om australien istallet tony, chrille ar i perth nu o det later ganska gott dar.

    Kalle, kom upp till Geraldton och kör med oss ett tag. Vi är här till sista jan sen åker vi ner till Margaret. Gött med vind och ok waves.
    /Chrille

  • lewold

    Medlem
    17 januari, 2007 vid 06:39

    @Chrille 360291 wrote:

    Kalle, kom upp till Geraldton och kör med oss ett tag. Vi är här till sista jan sen åker vi ner till Margaret. Gött med vind och ok waves.
    /Chrille

    Shit, nice jobb du har nu Chrille.

  • chrille

    Medlem
    17 januari, 2007 vid 09:42

    @Lewold 360307 wrote:

    Shit, nice jobb du har nu Chrille.

    Ja, det är rätt nice faktiskt 🙂
    Åtminstone får man komma ut från kontoret på lite äventyr då och då.

  • aka_kalle

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 05:21

    @Vicky 360124 wrote:

    kalle det blir surf imon om du är i sydney området

    Tjenare vicky, kom precis till Sidney idag. Bor vid Kings Cross och funderar pa vad jag ska ta mig till har nast. Ser ju ut att komma lite vind 19 och 20e nu med, ar kanonsugen pa att testa benen igen, var tva manader sen sist nu. Plinga pa +467337982 eller skriv ditt nummer har sa styr vi upp natt. Hade!

  • aka_kalle

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 05:30

    @Chrille 360291 wrote:

    Kalle, kom upp till Geraldton och kör med oss ett tag. Vi är här till sista jan sen åker vi ner till Margaret. Gött med vind och ok waves.
    /Chrille

    Later kanon ju, slanger ivag ett mail till din tablas adress.

  • davids

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 10:49

    Fan jag visste inte du var i WA Chrille.. Jaja då kanske man springer in i dig på stranden nån dag. BTW, har du några tablas du vill kränga av kanske?

  • chrille

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 13:57

    @Davids 360558 wrote:

    Fan jag visste inte du var i WA Chrille.. Jaja då kanske man springer in i dig på stranden nån dag. BTW, har du några tablas du vill kränga av kanske?

    Har inga Tablas med mig, men rätt många Northprotos. Kommer att sälja av de flesta innan jag åker tillbaka i mitten av februari. Många riktigt bra brädor (mina shapes;-), så behöver du bräda är det bara att höra av dig. Kör förbi Perth runt 1:a februari på vägen till Margaret.
    /Chrille

  • aka_kalle

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 22:15

    Chrille har du nått Australiensiskt nummer man kan nå dig på i dagarna? Ska försöka komma över till väst i början på Feb, när drar du hemåt?

  • aka_kalle

    Medlem
    19 januari, 2007 vid 11:09

    @Vicky 360124 wrote:

    kalle det blir surf imon om du är i sydney området

    Vickey! Tog bussen till Bondai Beach idag när träden svajade men fan va besviken man blev, verkligen inget ställe att dra upp en drake på, shyst annars dock ju. Var är det kitarna håller till? Ser ju ut att komma vind imårrn med enligt Seabreeze.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.