Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Australien …..ganska bra!!

• Australien …..ganska bra!!

Publicerad av anonym-anvandare på 1 december, 2002 vid 05:40

He he. Nu ar man framme i QLD, Australien. Traffat en par locals i wellington. Scysst stalle med plattvatten.Fick en timme med lite daligt tryck men det kommer nog bli en del besok pa denna spot innan man drar vidare till Byron Bay.

Annasr sa har jag fatt en helt sjuk dag pa stradebroke island. En hel o med bara perfekta strander. Fick en dag med ca 10 m per s och 2 metersvagor….lite svart att tackla vagorna har i borjan…

Ni far hora mer desto langre resan loper pa 6 veckor kvar..

Ha det bra alla ni som kanner mig a ni andra me

Freddan

pipe69 svarade 22 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • lelle

Medlem
    1 december, 2002 vid 14:10

Tjena Freddan!
    Vissa har det bra dom…det låter sjukt nice.
    Är inte så lite avundsjuk.
    Men det bär av till Marocko om 19 dagar.
    Ta det lugnt!
    Junior cool.gif

• otg

Medlem
    1 december, 2002 vid 16:03

Det där låter sjukt trevligt.. kan du inte fixa lite bilder? det hjälper att hålla humöret uppe dessa gråa vinterdagar…

Ha det bra/ Olle tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    1 december, 2002 vid 16:20

stränder!?! Jag trodde du levde efter toröparollen: Stenar är mjuka och freddan är hård…

rippa skiten ur dom där kängrusarna nu!

fredrik a
    TL (ToröLocals)

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2002 vid 12:30

HEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Faaaaaaaaaannnnnnnn basta dagen i mitt liv hittills. WellingtonPoint e sjukt bra. I gar hade vi 30 knots och plattare vatten an i mitt badkar. En sandbar pa ca 1 km som leder ut till o kommer fram lagom tilllunch da tidvattnet gar ner. Samtidigt som detta sker borjar det varma landet suga in den dagliga brisen pa ca 15 – 25 knots….

Sa idag lag man a brande gjarnet i ca 1 km langs en sandbar med vatten som a sa javla platt sa det gar inte att forklara i jamn vind pa ca 20 knots. Lagomt latt att lara sig nya saker nar man har det sa har hela tiden. Det ar val darfor vissa av grabbarna har laddar pa ganska bra.

Foton kommer sa smaning om. I morgon e det dags att dra 3 dar till Noosa. Skall va bra vagor dar.

Ha det bra grabs a halsa jultomten far det kanns helt vrickat med jul har nere….34 grader varmt 🙂

Freddan

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2002 vid 15:26

Noosas vågor suger. Burleigh Heads rockar fett!

• pipe69

Medlem
    5 december, 2002 vid 17:19

MER, MER, MER och BILDER !!!!!!

Har det så gott där nere. Ingo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Australien …..ganska bra!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.