Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Avslutningsfest i Skåne…

  • edorf

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 08:35

    fest är bäst

  • larssa

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 08:58
    Wibban wrote:
    Visst, säsongen är inte slut än men det skulle vara rätt kul om det gick att ordna en typ av avslutningsfest för alla som håller på med surfing av något slag. Fick inspiration när jag irrade mig in på en dansk sida där de ska ha Hawaii fest i helgen. Ser kul ut och jag hade gärna gått om jag sett den tidigare.
    Se länken
    http://riders.dk/Default.aspx?ID=826

    Det skulle iaf vara kul om det gick att ordna en fest så jag får se alla tokar som är med här på forumet bl.a.

    Är detta något som lockar eller är det bara blahablaha för er?

    /Wibban
    Låter riktigt nice!
    Vi är några som tänkte göra en säsongs-avslutningstura H/H men jag vet inte riktigt när det skulle passa bäst. Vi får väl åtekomma med det.

  • marcel_101

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 10:30
    Larssa wrote:
    Wibban wrote:
    Visst, säsongen är inte slut än men det skulle vara rätt kul om det gick att ordna en typ av avslutningsfest för alla som håller på med surfing av något slag. Fick inspiration när jag irrade mig in på en dansk sida där de ska ha Hawaii fest i helgen. Ser kul ut och jag hade gärna gått om jag sett den tidigare.
    Se länken
    http://riders.dk/Default.aspx?ID=826

    Det skulle iaf vara kul om det gick att ordna en fest så jag får se alla tokar som är med här på forumet bl.a.

    Är detta något som lockar eller är det bara blahablaha för er?

    /Wibban
    Låter riktigt nice!
    Vi är några som tänkte göra en säsongs-avslutningstura H/H men jag vet inte riktigt när det skulle passa bäst. Vi får väl åtekomma med det.

    glöm inte o slänga me mig, öl och båtar e bra =)

    jobbar du nåt i helgen larssa, om det skulle blåsa nåt, varit kass dom senaste dagarna ju

  • larssa

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 12:09

    Jag jobbar hela helgen så det kommer säkert att blåsa bra.

  • asfalt-tango

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 12:26

    Alltid nice med fest! Jag är med…

  • simoneburgess

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 13:19

    Tango, då blir det jazz, brass och brudar! (eller, inget av dem för min del misstänker jag) Ska bli kul att festa med dig till slut

  • asfalt-tango

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 18:03

    Simon, nu får du bevisa om det är sanna rykten man har hört om er Lundabor.. 🙂
    Ska du med ut imorgon? Lomma eller Ljunghusen isf.. Drar vid 11

  • edorf

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 18:40

    hur ligger festen i tiden ? är det när allt hopp om vind är uppgivet eller är det de näst kommande veckorna.. ;D

  • pjoter

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 19:05

    ser inte kul ut med vinden men man kan kanske ska försöka sticka ut tidigt å förnedra sig lite.

  • gh0st

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 20:55

    Vart bär det av Pjot? Slå mig en pling om du ska ut så hänger jag nog på. Skickar ett PM med mitt nr.

  • patrikol

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 06:31
    Wibban wrote:
    Visst, säsongen är inte slut än men det skulle vara rätt kul om det gick att ordna en typ av avslutningsfest för alla som håller på med surfing av något slag. Fick inspiration när jag irrade mig in på en dansk sida där de ska ha Hawaii fest i helgen. Ser kul ut och jag hade gärna gått om jag sett den tidigare.
    Se länken
    http://riders.dk/Default.aspx?ID=826

    Det skulle iaf vara kul om det gick att ordna en fest så jag får se alla tokar som är med här på forumet bl.a.

    Är detta något som lockar eller är det bara blahablaha för er?

    /Wibban
    Fest låter alltid trevligt men avslutningsfest?
    Mitt i säsongen?
    Måste vara mer typ i slutet av maj som det är dags för avslutnings fest.
    Men va fan klart att fest alltid funkar. 😉

  • pjoter

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 07:19

    fan vilket surt väder de e. 🙁
    ser ju bättre ut imorgon men ma kanske borde ge sig ut i regnet å förnedra sig först så man kan ta en pils sen ikväll med gott samvete.

  • simoneburgess

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 08:37

    Helt rätt Peter. Jag och några andra drar till Höllviken klockan 12

  • melker

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 11:08

    R samlas snart, men det är inte för alla tyvärr.

  • egan

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 11:15
    SimonEBurgess wrote:
    Jag vet inte huuur många gånger jag har tittat på wiondguru ikväll. suck.. Fungerar Hölleviken/Skaör/falsterbo i alla vindriktningar? är det sjyssta nybörjarspots, dvs där förbuden inte gäller?
    Näset kan vara jävligt svårt och tufft om man e nybörjare. Jag skulle nog råda er att va i Habo så länge. För er egen skull.
Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Avslutningsfest i Skåne…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.