Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bananen och andra skånesurfare…

• joth

Medlem
    22 juni, 2008 vid 08:06

Som Habosurfare så blir det där jag surfar i morgon. Men inte förrän efter jobb vid 16. Vågor få ni väl hitta i Skanör eller Höllviken antar jag.

• alexasu

Medlem
    22 juni, 2008 vid 13:04

Hm… Hade varit grymt kul med lite vågor, men av bekvämlighetskäl blir det nog habo ändå, när jag slutat vid 15-tiden.

• henke201

Medlem
    22 juni, 2008 vid 14:50

Verkar ju inte bli så jäkla mycke vind i habo imorgon enligt vad dmi säger för tillfället.. Var kör du Philip?

• alexasu

Medlem
    22 juni, 2008 vid 15:19

men vafan, de blir ju gott och väl tillräckligt, och jag måste dessutom hämta päronen på stationen vid 8 eller nåt, så jag försöker bara maxa min tid på vattnet.

• dubsmith

Medlem
    22 juni, 2008 vid 18:08

@Henke201 476702 wrote:

Verkar ju inte bli så jäkla mycke vind i habo imorgon enligt vad dmi säger för tillfället.. Var kör du Philip?

kommer ju bli finfint!!!

• dubsmith

Medlem
    22 juni, 2008 vid 18:08
  • bananen

Medlem
    22 juni, 2008 vid 18:45

Jävla skiiit asså… Skall sitta i bilen hela dan imorgon. Hinner kanske ut en kortis på kvällen men det blir nåt i närheten. Skall vara på Konferens resten av veckan och missar allt det roliga. Satan!

• podde

Medlem
    22 juni, 2008 vid 20:44

Tänkte ta mig till Skanör, är nog där vid lunch. Nån mer?

• wind-lover

Medlem
    23 juni, 2008 vid 09:36

Habo blir det efter att jag hittat frukost.

• schmitz

Medlem
    23 juni, 2008 vid 20:19

Habo var helt underbart idag! Sjukt tryck i 4.2an hela dan.

Såg en tjej som satt och plåtade lite.. skulle du kunna lägga upp lite bilder om du läser här?

• alexasu

Medlem
    23 juni, 2008 vid 20:52

till och med 3.8:an drog igång mina knappa 100 kg efter kl 6.

• wind-lover

Medlem
    24 juni, 2008 vid 07:45

Igår var underbart , 3.7 och sjukt drag. 🙂

Nu är det 15m/s på drogden jihoo sommarlov är nice

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA