Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bandana, looking good 2morrow
-
Bandana, looking good 2morrow
Publicerad av annas på 15 november, 2003 vid 16:55Ser ut att bli gött för habo, clean sydväst. Jag drar gärna på förmiddan.
nilsson svarade 21 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
jupp kite blir’e men vi drar nog till JP istället eftersom man inte kan köra ner till habo längre, och gammla habo blir så jävla trångt…
Bestämmt vi 10-11 tiden på platts…
//Pan
-
ja ser gött ut i morn, drar gärna ut vid 10-11, Jp är nog en bra ide så vi kan parkera vid stranden, vad säger ni, Jp ca 10.30?
/Michael
-
Kommer också så kan du slå en flukt på UDS systemet och köra en runda så vi kan få höra vad du tycker om det din gammle ”Slingshot” räv!
-
Är det någon vänlig själ som kan säga hur man kommer till JP, eller var det ligger
. Är grymt sugen på att haka på imorgon men hittar som sagt inte.
Tack på förhand!
-
Saxtorp rondellen innan landskrona, men ring mig om du vill ha närmare besked//Mvh Bengt N
-
Kör till Saxtorps rundellen avfarten innan Landskrona tror jag, i vilket fall så står det Saxtorp på skylten. Svänga av motorvägen ta sedan vänster i rundellen kör rakt fram till stopp plikten, se dig noga för
kör sedan rakt över vägen ut på grusvägen ner till havet du kan inte missa, upptäcker du helt plötsligt att du sitter i baksättet så är det rätt väg en jävla skumpig sådan, skulle du sitta i en Testarossa eller liknande så parkera vid vägen och gå ner annars fastnar du snart. Se yaa
-
btw jag sätter 100 spänn på att du inte är där innan 11 , Ha ha..
Jag tar med din torrdräkt, tar du med pengarna?C y a in tha morning…
-
Hugge, var det ingen som tog med dig ut?? Du får ju ta och ringa mig!!
-
hehe ja du hadde rätt 11.30 bidde det, man fan va bra det va!!! man mår som en prins nu… bästa dan påå länge ; )
Va gillade du Pyron?
//Pan
Logga in för att svara.