Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bandana, looking good 2morrow

• kitelife

Medlem
    15 november, 2003 vid 17:38

jupp kite blir’e men vi drar nog till JP istället eftersom man inte kan köra ner till habo längre, och gammla habo blir så jävla trångt…

Bestämmt vi 10-11 tiden på platts…

//Pan

• sidpiraya

Medlem
    15 november, 2003 vid 18:05

ja ser gött ut i morn, drar gärna ut vid 10-11, Jp är nog en bra ide så vi kan parkera vid stranden, vad säger ni, Jp ca 10.30?

/Michael

• anonym-anvandare

Medlem
    15 november, 2003 vid 18:30

jaja då, då kör vi väl i JP-hulla. 10.30 c ya

• anonym-anvandare

Medlem
    15 november, 2003 vid 18:30

/Anna glömde jag skriva

• patrikol

Medlem
    15 november, 2003 vid 18:51

Kommer också så kan du slå en flukt på UDS systemet och köra en runda så vi kan få höra vad du tycker om det din gammle ”Slingshot” räv! wink.gif

• ozzcarr

Medlem
    15 november, 2003 vid 23:17

Är det någon vänlig själ som kan säga hur man kommer till JP, eller var det ligger confused.gif. Är grymt sugen på att haka på imorgon men hittar som sagt inte.

Tack på förhand!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 november, 2003 vid 23:53

Saxtorp rondellen innan landskrona, men ring mig om du vill ha närmare besked//Mvh Bengt N

• anonym-anvandare

Medlem
    15 november, 2003 vid 23:55

Hoppas vi ses imorgon//Din granne

• patrikol

Medlem
    15 november, 2003 vid 23:55

Kör till Saxtorps rundellen avfarten innan Landskrona tror jag, i vilket fall så står det Saxtorp på skylten. Svänga av motorvägen ta sedan vänster i rundellen kör rakt fram till stopp plikten, se dig noga för wink.gif kör sedan rakt över vägen ut på grusvägen ner till havet du kan inte missa, upptäcker du helt plötsligt att du sitter i baksättet så är det rätt väg en jävla skumpig sådan, skulle du sitta i en Testarossa eller liknande så parkera vid vägen och gå ner annars fastnar du snart. Se yaa cool.gif

• sidpiraya

Medlem
    16 november, 2003 vid 00:08

btw jag sätter 100 spänn på att du inte är där innan 11 , Ha ha..
    Jag tar med din torrdräkt, tar du med pengarna?

C y a in tha morning…

• rambo_johnson

Medlem
    16 november, 2003 vid 01:18

men fan ringg mig dååååå

• rambo_johnson

Medlem
    16 november, 2003 vid 13:40

hehe så mycke ble det md d här

• annas

Medlem
    16 november, 2003 vid 14:43

Hugge, var det ingen som tog med dig ut?? Du får ju ta och ringa mig!!

• kitelife

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:36

hehe ja du hadde rätt 11.30 bidde det, man fan va bra det va!!! man mår som en prins nu… bästa dan påå länge ; )

Va gillade du Pyron?

//Pan

• anonym-anvandare

Medlem
    16 november, 2003 vid 17:42

fan ja får väl dra mig ut nån da här…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bandana, looking good 2morrow

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.