Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bara några veckor kvar till vattenpremiär nu!!
-
Bara några veckor kvar till vattenpremiär nu!!
Publicerad av stebe på 19 februari, 2006 vid 17:58Så vad skall man skaffa för dräkt? Vad finns det för semidry dräkter speciellt utvecklade för kitesurfing och var kan man köpa dem?
zoolander svarade 18 år, 11 månader sedan 18 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Kolla på Surfers Paradise i Varberg eller kolla under din egen länk. Hahahaha
Dom har ju dräkter som är för kiting:tongue:
Ha det gött
Roger Ö -
Jag har beställt en ION dräkt. Den ska komma i mars någongång. Någon som har någon erfarenhet utav dräkterna? Har inte hört talas om dem innan, men klämmde på en på båtmässan och den kändes bra.
-
BeckyJJ wrote:Jag har beställt en ION dräkt. Den ska komma i mars någongång. Någon som har någon erfarenhet utav dräkterna? Har inte hört talas om dem innan, men klämmde på en på båtmässan och den kändes bra.
http://www.ion-essentials.com/
Jag kör Iondräkter- bästa jag testat, lätt! Semidry:en är stretchig, jättevarm, skön. Chrille kör också Ion-dräkt. Ni får gärna klämma på våra om ni vill
-
BeckyJJ wrote:Jag har beställt en ION dräkt. Den ska komma i mars någongång. Någon som har någon erfarenhet utav dräkterna? Har inte hört talas om dem innan, men klämmde på en på båtmässan och den kändes bra.
http://www.ion-essentials.com/
vart köper man dom i svedala då? -
sidpiraya wrote:mystic.
Jo, de är helt klart aktuella, riktigt snygga också.
Men det är verkligen en djungel av olika märken och modeller, samtidigt som jag gärna vill ha möjligthet att prova innan jag köper då passform är väldigt noga.. -
inte illa… en inbjudan att klämma både på Anna å Chrille. 🙂
-
Okej, känns bra att jag har gjort ett bra köp då:) Hoppas den kommer snart så att jag kan ut och testa den i kylan!
-
BeckyJJ wrote:Okej, känns bra att jag har gjort ett bra köp då:) Hoppas den kommer snart så att jag kan ut och testa den i kylan!
vill du också bli klämd på? 😉 -
stebe wrote:Så vad skall man skaffa för dräkt? Vad finns det för semidry dräkter speciellt utvecklade för kitesurfing och var kan man köpa dem?
-Ocean Rodeo Pyro pro är vår senaste storsäljare…
Nyhet: Dragkedja fram och ventilerad överdel.. -
eller så köper ni min (knappt använda) mystic torris till ett bra pris
storlek XL
-
ollfa297 wrote:eller så köper ni min (knappt använda) mystic torris till ett bra pris
storlek XL
varför säljer du den? ska du inte åka när det e kallt?
Logga in för att svara.