Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?

• Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?

Publicerad av neven på 20 januari, 2005 vid 09:04

Är det någon som har hört talas om, eller testat, Bare torrdräkter ? Finns i några varianter och är inte alls dyra. Verkar vara avsedda för vattensporter, typ wakeboard, och borde alltså även funka för kite.

anonym-anvandare svarade 20 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    20 januari, 2005 vid 12:46

sajme shit different najms

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 13:27

Gött. Jag skall till USA och hittade ett ställe som man kunde beställa från för 300 USD, typ 2100, så jag funderar på att skaffa en.

• teda

Medlem
    20 januari, 2005 vid 14:24

Det är ju en snubbe i Habo som kör med en sån, han sa la att den va ok … men hmm det är ju våtdräkt på benen … :/

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2005 vid 15:53

Det är jag som är snubben med Bare torrdräkt. Min dräkt är typ våtdräkt upp till midjan där den är förseglad. Fryser ingenting i dräkten./ Daniel

• ian

Medlem
    20 januari, 2005 vid 15:55

Ett gammalt väletablerat märke i usa. bra kvalitet, så pass att min lyckats överleva tills nu när den är hopplöst omodern och allmänt vidrig. annars är de najs

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 16:12

Jag funderar på den här . Den är nog hel-torr.

• george_jung

Medlem
    20 januari, 2005 vid 16:18

vet inget om dräkterna men jag reagerade lite på den där Billy Rosinni i teamet… confused.gif

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 16:23

Air-chair?? WTF?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2005 vid 19:46

Vet inget om dräkterna mer än att en dykaffär i staffanstorp (skåne) tar hem bear dräkter, men d kanske hjälper dig föga?

• patrikol

Medlem
    20 januari, 2005 vid 21:11

Dykaffär i Staffanstorp? grin.gif Du skämtar med mig aprilo! grin.gif Var dyker dom i vattenhålen på golfbanan? smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2005 vid 21:31

Fråga på kiteforum.com. Där finns kanske fler som har testat den.

/Daniel

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA