Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bästa brädan!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 februari, 2004 vid 08:13

    Inom kort hittar ni mer information angående Tablas på vår nya hemsida, där kommer finnas mer information om brädorna och bilder på dem. Sidan beräknas ligga ute inom 2 veckor.

    Mvh,

    Martin Bergman
    Tablas Kiteboarding

  • kotivoito

    Medlem
    10 februari, 2004 vid 23:20

    Svar till:


    jag tänker såhär! hur många brädor har du kört? vet du vilken storlek som passar dig bäst, nähä tänkte det..

    [/ QUOTE ] Jo, Tycker att en serios fråga ska svaras med respekt. Eller inte alls. Det är inte svar på frågan. Ju.

    Svar till:


    men om jag nu skulle köpa en custom.. vilka jalla mått skulle jag ha då?? jag hade nog beställt en tablas 125 ink tips x 36 och med kanske 40 mellan fossingarna..
    men jag har aldrig provat en sådan bräda så det hade ju blivet en ren chansning!

    [/ QUOTE ]
    Nä, Vem tror att den frågan är serios om man tänker förra inlääget?

    Så, vem ska man tro på när det är såhär? Chrille? Han är visst säljare… Anonym? Verkar vettigt. Men kan man lita på Anonym?

    Mypa

  • kitelife

    Medlem
    10 februari, 2004 vid 23:35

    Du gumman när gav du ett objektivt svar senast?

    Många åsikter men ingen mening…

    //Pan

  • chrille

    Medlem
    11 februari, 2004 vid 02:02

    Jag tar 6995 för en bräda. Då får du j-vligt sjyssta pads, fotstroppar, G-10 fenor och handtag till. Plus en oslagbar garanti och service.

    Självklart kan man själv välja längd/bredd/design/färg mm. Det finns dock ett antal väl testade modeller (112/117/120/125/130/135). Jag rekommenderar att du provar någon av dessa om du är osäker på vilken storlek du vill ha.

    I vår/sommar kommer det att finnas Tablasbrädor att prova i Ljunghusen, Habo Ljung, Halmstad och Göteborg.

    Mvh
    Chrille

  • casper

    Medlem
    11 februari, 2004 vid 08:47

    Var sugen på att beställa en Tablas, men jag trodde priset var 5995:- som det stod i nått inlägg innan jul. Var det nått special pris?

    Patric

  • zoolander

    Medlem
    11 februari, 2004 vid 13:31

    mmm..Mypa, du e allt för cool du! vilka mått hade du valt?

  • ozzcarr

    Medlem
    11 februari, 2004 vid 13:35

    Fään köp en underground-bräda, lede soft. grin.gif

  • zoolander

    Medlem
    11 februari, 2004 vid 13:38

    mm.. eller brunotti! why not igelkott en bräda av grundaren till grymma kitebrädor.. http://www.jimmylewis.com där kan man ju beställa custom till ganska bra pris(om man vet mått och annat shiiit!)

  • psychonauten

    Medlem
    11 februari, 2004 vid 14:00

    Hur kommer man då fram till vilken rocker kurva man bör ha, hur lång ochhur bred brädan skall vara o.s.v. Inom windsurfingen och wakeboarding et.c. har man ju experimenterat extremt under alla år, fortfarande kommer det nya shapes och finurliga idéer som bygger på någon abstrakt hydrodynamisk matematisk teori.. Så, ska man ha en vettig chans att få ut nåt av en custombräda måste man säkerligen ha möjlighet att provåka ett dussintal strax efter varandra så man kan gämföra vilka egenskaper som hör ihop med vilka former, och vad som passa just mig.
    Att som nybörjare,medelbra åkare beställa en custombräda med lite tillhöftade mått.. Är det verkligen nån idé? Eller vad säger ni som vet?

  • zoolander

    Medlem
    11 februari, 2004 vid 14:01

    precis! äntligen någon som har samma resonemang som jag!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 februari, 2004 vid 14:13

    Jimmy Lewis??!! Alla(!) har sonder dom bradorna
    Anna

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 februari, 2004 vid 14:28

    Om du läser i tablasinlägget som postades före jul så står det introduktionpris 5995kr.

    Priset 2004 kommer att ligga på 6995 kr för en Tablas. Men då kan jag garantera att du har en av de bästa och hållbaraste custombrädorna i världen.

    David Tyburski (Prorider RRD) körde Underground tills han hade knäckt 10 stycken sådana. Därefter beställde han en Tablas…

    Simone Vanucci (kitedesigner RRD) var less på Jimmy Lewis efter att ha knäckt alla sina custombrädor. Han provade Davids tablasbräda och samma dag fick jag ett mail där han beställde två stycken brädor…

    Importören av Cabrinha i Venezuela har bokat att få köpa min Tablas 120 när jag åker hem. Han har knäckt 3 Jimmy Lewis och gillar inte sin Labrat…

    6995kr är inte billigast, men brädorna är i en klass för sig.

    //Chrille

  • pepa

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 14:25

    VA?!!?? Ska du låta störd-Chris få köra Tablas??? Inte bra… Eller är det cool-Hugo på BBB som ska köpa den?

  • nilsson

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 15:02

    Svar till:


    Jimmy Lewis??!! Alla(!) har sonder dom bradorna
    Anna

    [/ QUOTE ]??????????????? vilka alla

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 februari, 2004 vid 01:54

    Nej nej, det är inte Chris som ska köpa den…
    Det är Eduardo. Määäktig snubbe från Caracas!
    /Chrille

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bästa brädan!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.