Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Bästa resemålet??

  • Bästa resemålet??

    Publicerad av anonym-anvandare på 7 november, 2005 vid 19:00

    Hej. Har tänkt bränna mina pengar på en resa mars-juni. Tanken är att kitesurfing ska vara en stor del av sysselsättningen. Har tagit en lektion för länge sedan. Har dock inte kommit igång riktigt än, så det måste finnas relativt nybörjarvänliga spots. Gör dessutom ingenting om man har råd med ett par pils också. Har funderat lite på DR eller Bali. Några erfarenheter av boende (priser, läge, kurser osv)?

    zoolander svarade 18 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 44 Svar
  • 44 Svar
  • kalastortan

    Medlem
    11 november, 2005 vid 14:13

    finns många många äckliga horor i cabarete…

  • fifi

    Medlem
    11 november, 2005 vid 21:50

    ja, många många äckliga horor….till och med horkillar som de feta damerna hänger med, usch….fast förutom det är det trevligt

  • fifi

    Medlem
    11 november, 2005 vid 21:51

    åh, andra sidan så beror det på vad man gillar om huruvida det är äckligt eller inte….jag vet de som ser det som en stor bonus!
    Jag tycker det är fan äckligt!

  • honk

    Medlem
    11 november, 2005 vid 22:26

    Haha… jag skulle vilja säga att horor märker man faktiskt inte av något såvida man själv inte söker efter dem… det är inte så att dom kommer fram och frågar ifall man är intresserad utan dom möjligtvis ställer sig en bit bort och väntar på att man själv skall ta kontakt..

    Det som möjligtvis är jobbigt är alla försäljare som skall sälja allting till en hela tiden, men man vänjer sig ganska snabbt vid dem.. dom finns ju i alla sådana här liknande länder. smile.gif

    Jag tror Cabarete är ett bra ställe att lära sig att kitea.. finns många som vill hjälpa till här ivf.

  • fifi

    Medlem
    11 november, 2005 vid 22:32

    vänta bara….du har nog inte kommit underfund med vilka som är horor än…de behöver nödvändigtvis inte vara dominican girls….finns gott om ryska små glädjeflickor också nämligen

  • jott

    Medlem
    12 november, 2005 vid 13:52

    inga svenskor? jag har så svårt med ryskan =(

  • fifi

    Medlem
    12 november, 2005 vid 14:11

    bara jag johan grin.gif

  • jott

    Medlem
    13 november, 2005 vid 19:09

    sweet, boka in mig i början på januari. litge vaginalt i början på året hade suttit fint tongue.gif Blir inget jibb för dig i brasilien förresten fifi?

  • fifi

    Medlem
    13 november, 2005 vid 19:30

    nej det går inte med jobbet så jag får satsa på enbart cabarete och möjligtvis puerto rico….jott, du får komma till cabarete istället!

  • jott

    Medlem
    14 november, 2005 vid 11:07

    Det är nog asämre med det. Jag vill ju ha vind och det är det uppenbarligen inte i dominikanska, hehe.

  • fifi

    Medlem
    14 november, 2005 vid 15:19

    joooo för det e det…nu ialla fall och jag hoppas att det håller i sig. det gäller bara att vara trogen vindsoptimist så går det!

  • luuddee

    Medlem
    14 november, 2005 vid 15:56

    mm potimist gäller det o va mennu ser det ju bra ut bättre än de va förra året den här tiden iaf.. klarrtdet fixar sig med vind.. man ska ju iten åka ihjäl sig så man behöver ju iten vind varje dag.–

  • fifi

    Medlem
    14 november, 2005 vid 18:08

    precis!!! det kommer inte två kassa säsonger i rad säger de som bor där i alla fall så det blir säkert bra.

    jag har köpt en ny boardbag idag Ludde….snart e det dags att boka också.

  • luuddee

    Medlem
    14 november, 2005 vid 23:09

    ja vi får boka snarrt va har du köpt för boardbag fii?.. ja ska nock köba mystic tror ja om ja itne sticker till dormy o köper en golfbag iställed..

  • fifi

    Medlem
    14 november, 2005 vid 23:44

    det är på dormy jag köpt en, skitbra och med förstärkt längst ner o lite paddad så att brädorna mår som gottiset i lördagspåsen! allt för den ynka summan 299 riksdaler! jag gick lös o inhandlade två….o sedan vandrade jag tillbaka till brösarp grin.gif

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Bästa resemålet??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.