Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa surfbutiken??

  • Bästa surfbutiken??

    Publicerad av anonym-anvandare på 3 maj, 2001 vid 06:43

    Vi har väl alla, här på denna konferens, ihärdigt försökt hitta de bästa priserna på våra drömprylar. Brädor, segel, master mastförlängare o tampar.

    Men vart får vi då den bästa servicen, billigaste priserna, kortaste leveranstiden o kunnigaste personalen??

    Dela med Er av erfarenheterna så att dessa butiker kan gynnas o på så sätt kan utöka ett tryck på de mindre seriösa som kanske på så sätt”skärper till sig” o den blåa konkurrensen kan öka – vilket i sin tur ger oss bättre butiker!!

    //M.

    anonym-anvandare svarade 23 år sedan 6 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 07:28

    Surfers Paradise. The one and only!!!

  • klepper

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 08:03

    För bästa sevice och korta leveranstider rekommenderas helt klart Whitewater. Dock ett minus i kanten för hemsidan (som aldrig tycks bli klar och den gamla hemsidan uppdaterades aldrig.) Men även PA-sport rekommenderas för riktigt bra service och bra priser. Ett stort plus är att PA verkligen kan surfing och faktiskt säljer prylar som passar ens behov. SP bojkottar jag sedan länge…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 09:03

    skojar du eller?
    Pa är ju helt nedrökt i huvudet, han har ju inte koll på vad som är upp o ned..men du kanske gillar hans stil…själv håller jag mig till Helgasjön surfbutik..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 09:18

    >>”Men vart får vi då den bästa servicen, billigaste priserna, kortaste leveranstiden o kunnigaste personalen??”

    Är inte utbudet av varor en stor del?
    Det är det för mig iaf, det är därför jag väljer Surfers Paradise.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 09:52

    whitewater är ju inte en särskilt billig butik i alla fall…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 16:43

    Köpte prylar av PA för några år sedan. Inget funkade som det skulle vid leveransen och hans servicekänsla var närmast ingen. Har han skärpt sig nu? Vill varna. Han var klart oseriös då!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 16:54

    surfcompaniet verkar kunna bli något.Har dom fetaste prylarna ialla fall…

  • storm

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 17:11

    instämmer
    har allt, kan allt och är hjälpsamma
    bara priserna som kunde varit lägre, men det gäller ju alla butiker

    /Marcus

  • volcano

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 21:26

    Vad är bäst?
    Surfers paradise har bäst utbud
    PA, Outlet sport har bästa priserna. Där kan man fortfarande göra riktiga fynd
    Kunnigast personal, beror på vad man menar. De bästa surfarna finns på Surfers Paradise vilket inte behöver betyda att det är kunnigast.
    Skidsport är dyrast, men har hyfsat utbud.
    Robbans Sport är nog inte bra på mycket, har dyra gamla grejor.
    Sea fun i Gävle är inget vidare vare sig vad gäller priser eller utbud.
    North är relativt dyra men kör lite schyssta erbjudanden då och då som nedräknings rean.
    Övriga lämnar jag utan kommentar då jag inte haft kontakt med dessa.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 maj, 2001 vid 21:31

    Om du vet vad du ska ha så köp där det är billigast enkelt eller hur!Lägg ner alla glassbutiker få valuta för pengarna istället det vinner vi alla på.Så e de!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 maj, 2001 vid 05:03

    Den bästa surfbutiken är den billigaste så klart!

  • adde

    Medlem
    4 maj, 2001 vid 05:52

    Har handlat lite av PA och bättre priser på begagnat finns inte, vet man själv vad man vill ha så är det inga problem. När det gäller servicekänsla tycker jag att det är ganska dåligt överlag i sverige, men PA är definitivt inte sämre än någon annan (som jag stött på iaf.)

    mvh adde

  • klepper

    Medlem
    4 maj, 2001 vid 06:46

    Jag skrev medvetet inget om PA:s leveranstider som för mig varit långa men faktum kvarstår när man får grejorna är det rätt prylar till rätt pris. Därför är PA-sport helt klart bra i genren “rätt prylar till rätt pris”.

  • beachboy

    Medlem
    4 maj, 2001 vid 15:22

    med hjälpsamheten är det väl sådär…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 maj, 2001 vid 20:25

    Har handlat av Landskrona surf 2 ggr.
    Har fått kanongrjor till ruggigt bra priser,dessutom ett väldigt trevligt bemötande.
    Rekommenderas.
    Bloodhound

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa surfbutiken??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.