Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Båstad – Hamlstad t/r

• Båstad – Hamlstad t/r

Publicerad av klint på 24 april, 2008 vid 13:54

Någon som provat köra denna sträcka, ger ca 4 mil fram och tillbaks. Lite sugen på att åka upp och köra som long distance nästa gång det blåser jämna fina västvindar.

mr_johan svarade 17 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • bananen

Medlem
    24 april, 2008 vid 16:49

Borde väl ge en hyffsad nackspärr om inte annat! Åt båda hållen 😉

• klint

Medlem
    24 april, 2008 vid 17:24

Inget mot vad Bringdal & co. måste dragit på sig när de körde sitt Atlanten race ´98 eller ngt i den stilen…. :crazy:

• Oregistrerad

Gäst
    24 april, 2008 vid 18:10

Ringenäs-Hallandsväderö är redan avklarat sen många år …

• mr_johan

Medlem
    24 april, 2008 vid 19:07

Haha.. kul idé men inget jag skulle vilja prova.. måste bli jobbiga sidodyningar alternativt brytande vågor hela vägen. skulle däremot kunna tänka mig det på ostlig men bra vindar i den riktningen har vi ju inte många gånger om året. ps. ca 25 km enkel resa-raka spåret.

• andersbq

Medlem
    24 april, 2008 vid 19:24

Jag köpte en sån här på Stadium XXL häromdagen, just för riktiga långa stintar, (det är en vattenflaska på 2 liter som ser ut som en liten ryggsäck):

• perrapops

Medlem
    24 april, 2008 vid 19:30
    andersbq;460686 wrote:
    Jag köpte en sån här på Stadium XXL häromdagen, just för riktiga långa stintar, (det är en vattenflaska på 2 liter som ser ut som en liten ryggsäck):

Dom e grymma, hade en liknande när jag gjorde lumpen.

• klint

Medlem
    24 april, 2008 vid 20:19

@mr_johan 460684 wrote:

Haha.. kul idé men inget jag skulle vilja prova.. måste bli jobbiga sidodyningar alternativt brytande vågor hela vägen. skulle däremot kunna tänka mig det på ostlig men bra vindar i den riktningen har vi ju inte många gånger om året. ps. ca 25 km enkel resa-raka spåret.

Tror i.o.f.s det hade funkat utmärkt med lite större, stabila prylar en dag med lagom vind, typ min isonic 122 och ett 8,5.

• mr_johan

Medlem
    24 april, 2008 vid 21:02

@Klint 460706 wrote:

Tror i.o.f.s det hade funkat utmärkt med lite större, stabila prylar en dag med lagom vind, typ min isonic 122 och ett 8,5.

Aha.. du tänker så =P..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA