Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Båtmässan…..

• Båtmässan…..

Publicerad av ove226 på 11 november, 2002 vid 12:07

Så var båtmässan över för detta år…..det går verkligen att göra kap där……farsan köpte en ny bräda för 7500 inkl. boardbag…….jag köpte en mast……inte så mycket surfprylar dock….lite tråkigt men det är braatt det finns i.a.f…….sen va det ju inte bara båtmässa där nere heller utan det var också smyckes- , Mat- , o resemässa. man kände sej ganska vilsen när man smög sej in på smyckesmässan o kollade priserna……te.x ett litet armband för 250 000 spänn……nånting att bita i det…….sen så kunde man gå o äta sej mätt på matmässan…..bara o vraka bland alla matprover som det bjöds på…….Fast Jag var nog lite för trött för att få fullt ut av dagen…..men det är en annan historia…..

ove226 svarade 22 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • adde

Medlem
    11 november, 2002 vid 12:24

vilka utställare var där?

/adde

• tabi

Medlem
    11 november, 2002 vid 13:01

det var ju bara megascene nu..!
    det här var ju typ bara sweden boat show eller vad den heter…! inte den riktiga mässan, den är typ i vår tror jag. då är det alla tre hallarna och inte smycken och mat och grejor! skulle ha åkt dit i lördags men det sket sig! frown.gif

• waterboy

Medlem
    11 november, 2002 vid 14:43

Tja
    Mr.wawe, bor inte du i Gävle, åkte ner bara för båtmässan??
    jag såg inte varken segel eller master där. E ute efter en 430 men det va nästan bara wakeboards där ju, lr missade jag nåt.
    abbe

• ove226

Medlem
    12 november, 2002 vid 12:08

Tjenare waterboy…jo jag åkte ner för båtmässan…morsan betala….:)….jag köpte en 430…..dom låg under brädorna…..!
    låg nåra segel där också!!!

Cu

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Båtmässan…..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.