Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bättre surf än appelviken!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2002 vid 11:59

Bättre än Apelviken det säger inte så mycket. Mitt badkar bjuder på bättre segling.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2002 vid 12:18

sånt badkar vill jag oxå ha.. vad är det för märke?

• frog

Medlem
    8 april, 2002 vid 13:18

Håller med. Malen i Båstad kan vara grymt bra. Ofta blir det ju sideshore pga. buktens form.
    Sen är det trevligt med kommunens dusch/toa/omklädnings-hus.
    Var dock ett tag sen jag körde där. Hur många/vilka brukar det vara där när det blåser?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2002 vid 15:18

Åk inte dit det är skitkass. Fullt av stenar och illaluktande tång. Åk till Babbelviken istället.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2002 vid 15:28

Det är ALDRIG tång i Malen dock finns det en sten man bör undvika, om en sten är ett hinder så kan du åka till Mellbystrand där finns inte en enda sten.
    Där brukar vara en 10-20 surfare, många är mycket duktiga som Jeppe, Remko mm.Jag lovar att detta ställe är värt att prova när det blåser NV.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2002 vid 16:29

Varberg är bäst! Allt annat suger

MVH
    Varbergsbo

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2002 vid 17:16

Vill man trängas i en liten vik med många surfare så är babbelviken bäst!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA