Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Beast 12 test parkvägen
-
Beast 12 test parkvägen
Publicerad av hugeo på 12 september, 2006 vid 09:27Nickey tänkte dra ut din 6a på demo haha kommer nog va perfekt vind för den idag!
eddie svarade 18 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Ja, jag hörde precis. Jag kommer ner till Parken iallafall, borde vara nere vid 3-4 tiden.
-
just got back from Parkvägen, no wind… we did see a seal though… wind was a bit better at Klagshamn… if you are small, then you could probably ride there no problemos
-
skotten wrote:just got back from Parkvägen, no wind… we did see a seal though… wind was a bit better at Klagshamn… if you are small, then you could probably ride there no problemos
haha ja parkvägen bjöd på sälar o klagshamn bjöd på vindsurfare som förnedringsurfade.. -
jag fick kört en runda med 16 i lundåkra igår. Kändes som om man inte skulle kunna ha kiten i luften, men när jag väl fick upp den var det t.om. ok tryck för att köra och tricka lite. Men ni andra kanske skulle behöva 18m2 för motsvarande tryck
-
Ja, det är en fördel att vara en slank o nätt tjej i denna sport, vi andra måste vänta några dar till..
Logga in för att svara.