Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing beerlanda locals i askim bilder

  • jalla

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 08:55

    fina bilder!

    Idag kan bli rätt bra där med…..

  • andreas-f

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 09:02

    @Jalla 507007 wrote:

    fina bilder!

    Idag kan bli rätt bra där med…..

    Jepp. Tveksamt om jag hinner ut idag bara, det ska ju bli mörkt så sablars tidigt nuförtiden. Hoppas på imorn och på söndag istället…

  • roding

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 09:22

    Jag vill ut idag.. men icke! Företaget som jag jobbar på har fått en knäpp så jag måste till stockholm både fredag och lördag. Deprimerande för mig som vill vara hemma och surfa!

  • stefan_gbg

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 10:45

    Askim kan nog bli platsen idag för mig, får hoppas att vi får liknande förhållanden.

  • warolin

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 13:09

    Fan va trist! Sj ska jag ut både imorgon och söndag förhoppningsvis…..Torkelstorp och apelviken 🙂

  • warolin

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 13:10
    Roding;507023 wrote:
    Jag vill ut idag.. men icke! Företaget som jag jobbar på har fått en knäpp så jag måste till stockholm både fredag och lördag. Deprimerande för mig som vill vara hemma och surfa!

    Fan va trist! Sj ska man ut både imorgon och söndag! Torkelstorp och Apelviken is the shit 😛

  • ian

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 13:21

    grymt jobbat! blåste väldigt mycket denna dag men det hindrade inte rambo från att ladda som ett djur. även tdk ska ha cred för att han skotade in i byar man knappt kunde hålla seglet i.

  • danneman

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 18:16

    ja du Andreas.. nästa gång ska du få ladda framför kameran.. å jag ska ta eeeeeeeeen …. 😉

  • tdk

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 20:33

    gött med pics. Hm, kan ju inte smyga med att man tittar åt fel håll i loopen iaf..:S
    Joina i morrgon vid gryningen dudes!

  • hakman

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 21:22

    Mycket hangtime för å vara Askim.

  • danneman

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 21:33

    håll dig till fisken håkman å se till å rensa dusch brunnarna nån gån var ju fan översvämmning sist när jag kom din KYk..

  • danneman

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 21:35

    Lörda morgon samma gubbar kommer ladda framför 2 stycken riggade kameror.. KL 08:00

  • andreas-f

    Medlem
    11 oktober, 2008 vid 14:41

    @DanneMan 507282 wrote:

    Lörda morgon samma gubbar kommer ladda framför 2 stycken riggade kameror.. KL 08:00

    Fick du vara med på bild idag eller? Lovar att du ska få några minuters uppmärksamhet nästa gång!

    Blev Läjet för mig idah, helt ok freeride med 6,2 segel…

  • danneman

    Medlem
    11 oktober, 2008 vid 16:59

    fy fan.. ian filma lite.. 4.7 å freestyle.. tur att man inte åkte ner dit idag då..

  • johnjrambo

    Medlem
    15 oktober, 2008 vid 16:48

    yÄH! grymt Andreas, coola bilder.
    Vi får tacka dina segel som låg hemma för dessa bilderna;)

    Hade vart trevligt o få ta del av dom som du har gömt i en hemlig mapp oxå.
    Firrar det på cd skiva eller något nästa session i askim eller något kanske om du orkar/vill/har lust osådant crap`?
    Kul med bilderna, gytmooos dude.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing beerlanda locals i askim bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.