Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Before work-surf tisdag Dalarö el Björkvik!

  • oscarlj

    Medlem
    12 september, 2011 vid 09:28

    Jag funderar på att köra Dalarö antingen innan eller efter jobbet imorgon. Beror nog på vind. Kanske sätter väckarklockan på 5:30 och kollar hur det ser ut enligt vindmätaren på http://www.weatherlink.com/user/kitenation/

  • claes6

    Medlem
    12 september, 2011 vid 11:03

    Jag åker ut till Björkvik. Främst kanske för att köerna tillbaka till stan är mindre därifrån, tror jag. Sätter klockan på 05.00 och försöker vara där till 06.00.

  • claes6

    Medlem
    13 september, 2011 vid 08:12

    Försov mig i morse 🙁 Gör ett nytt försök i Björkvik imorgon. Någon som hakar?

  • gamberg

    Medlem
    13 september, 2011 vid 08:35

    Ja Jag funderar på en morgonkörare.. Men frågan är om det inte är exakt samma riktning som förra onsdagens morgon. Det vill säga rakt på så det blir svårt att komma ut.. Kanske Torö är en bättre lösning på det? 🙂

  • solman

    Medlem
    13 september, 2011 vid 08:56

    Jag funderar på att åka till Mjölkudden-baggen vid fem snåret. Kan va skönt att ha vinden ifrån sidan vid stranden. Någon annan som ska dit?

  • tsurf

    Medlem
    13 september, 2011 vid 09:16

    Var ensam vindsurfare på Dalarö 06.30 plus 5 kitare. Körde 4,7 med bra tryck. Perfekt start på dagen. När jag stack så blåste det fortfarande bra.

  • claes6

    Medlem
    13 september, 2011 vid 09:18
    Gamberg;669632 wrote:
    Ja Jag funderar på en morgonkörare.. Men frågan är om det inte är exakt samma riktning som förra onsdagens morgon. Det vill säga rakt på så det blir svårt att komma ut.. Kanske Torö är en bättre lösning på det? 🙂

    Det är betydligt mer V nu än förra veckan, då det var rak S. Borde vara helt ok. Men det är klart, har man tid att ta sig till Torö är det säkert en mycket bra lösning. Kvalar dessvärre inte in i den kategorin…

  • nachoman

    Medlem
    13 september, 2011 vid 12:20

    Jag kör Dalarö tidigt imorrn fram till lunch. Hoppas det funkar bra på väst också.

  • gamberg

    Medlem
    13 september, 2011 vid 13:44

    Ok! Det är annan riktning alltså.. Ja då sparar jag nog tid och drar till Björkvik jag med. Goa hopp ju:)

  • malteaserr

    Medlem
    13 september, 2011 vid 13:58

    Är det något tryck i Dalarö nu? Jag tänkte dra nu efter jobbet.

  • oscarlj

    Medlem
    13 september, 2011 vid 14:14

    http://www.weatherlink.com/user/kitenation/index.php?view=summary&headers=1

    Kolla här. Det har varit mycket mer tryck de senaste timmarna, typ 12-14 m/s men nu verkar det ha lugnat sig lite, typ 9-12 m/s

    Jag är på väg hem från jobbet och kommer vara där strax efter 5.

  • malteaserr

    Medlem
    13 september, 2011 vid 14:21
    oscarlj;669671 wrote:
    http://www.weatherlink.com/user/kitenation/index.php?view=summary&headers=1

    Kolla här. Det har varit mycket mer tryck de senaste timmarna, typ 12-14 m/s men nu verkar det ha lugnat sig lite, typ 9-12 m/s

    Jag är på väg hem från jobbet och kommer vara där strax efter 5.

    Stön jag vill köra 4.7. Segt med tbana. Typ alla i hela universum ska åka nu.

  • nachoman

    Medlem
    14 september, 2011 vid 06:35

    På plats Dalarö, riktigt fin vind o rätt riktning så varför är jag helt ensam här? Jag riggar 4.5 o.sticker ut nu

  • nachoman

    Medlem
    14 september, 2011 vid 06:55

    Inge kul att va helt själv så drar t torö istället. Rock on

  • claes6

    Medlem
    14 september, 2011 vid 11:41
    Nachoman;669756 wrote:
    Inge kul att va helt själv så drar t torö istället. Rock on

    Bara att konstatera att man valde fel spot i morse. Det var på tok för mycket V för Björkvik, så jag och Gamberg lämnade VO. Hoppas du fick en bra dag på Torö.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Before work-surf tisdag Dalarö el Björkvik!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.