Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:23

hehhe ne jag är inte 18 till partyt i år heller ju!!! fan men året där efter såååå jävlar hmm men det är itne sååå kalas att sitta utanför för jag får fortfarande itne tag i någon biljett, :'(

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:24

texten kom därifrån ju…

• ian

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:24

hehe
    nu såg jag =)

• ian

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:25

känner mig väldigt härmande blush.gif, rätt kul att texten inte kom därifrån =)

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:26

ni ska akta er för farbror styret nu.. han e nån jävla moderator eller admin eller va det nu heter på sånt där dataspråk på owc.nu

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:26

hehe yeah right ian

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:27

¨härmapa härmapa

• weeboy

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:27

Så länge man fan inte hamnar i denna tillståndet så alt är ju oki! grin.gif

194911-party2.jpg

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:29

vafan det är ju sådär det ska sluta

• tabi

Medlem

riktig helkväll där va, weeboy?

sjyst signatur! tongue.gif

• ian

Medlem

hehe lite kul faktiskt, en klasskompis som skickade den till mig för typ ett och ett halvt år sen =)

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:30

hahaha den bilden påminner mig starkt av när vi söp en tönt som gick i min klass under bordet haha han somna fan på toaletten emd huvudet på ringen, haha ska se om min polare har kvar kortet på det.. .:D

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:30

mmm eller hur! cool.gif wa’evva!

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:31

det ahr fan jag gjort hur många gånger som helst. med huvet mot ringen allså

• ian

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:32

dessutom så handlade klasskompisens om gnuer o den på owc om buffalossar, heeelt olika

Sida 5 av 9

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA