Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

• ian

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:49

hehe, tänkte snaarast på surf,
    här har man fått surf, tårta och godis, på samma dag =)

• ian

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:50

…pizza också =P

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:50

GE MEJ TÅRTA!

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:51

heeh du får specificera lite mer då.. haha det kan jue vara typ allt mellan att käka tårta och ”lapa djungel juice” hehe

• ian

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:54

nämnde jag att det blev över så jag får lite gött till frukost också? tongue.gif

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:54

min syrra fyllde år igår så jag har tårta kvar hehe ska nog ta lite snart för sååå illa va den jue inte… duger i krig iaf.. laugh.gifhehe

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:56

ne fan va sugen jag blev på lite BBQ det som kräver att man dricker öl till typ… det hade varit riiiktigt gött me en vitlöksmarinerad köttbit lr nåt nu

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:58

jag lurar på om det blir en säng för min del

• herodude

Medlem
    4 april, 2004 vid 00:01

nej fa slagga är för kärringar.. hehe ska nog kika på film lr nåt snart…

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 00:04

ojskipojski, imorgon är också en surfdag som vi brukar säga här i gbg wink.gif

o-sova gör man när det e fest eller om man har mcket jobb, annars e det onödigt att aldrig gå o lägga sig.

• herodude

Medlem
    4 april, 2004 vid 00:07

hmm mne nu är det så att jag är i borås, och inte har någon bil så surf blire definitivt inte för mig i mon, men är det någon som vet hur vädret ska bli mot veckan nu?? åker kanske ner till vbg på tis lr nåt…

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 00:10

öresjö e fint ju =)

• herodude

Medlem
    4 april, 2004 vid 00:11

hehe ne det är det inte det är ttyp ruttet å äckligt där, och min utrustning är i vbg… :'(

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 00:13

ok, hehe, seglade första gången i mitt liv på öresjö i en optimisjolle, jäkligt actionfyllt iaf, noll kontroll hehe.

nu ska man sovasej lite, goonaattt!

• ian

Medlem
    4 april, 2004 vid 00:14

i kanske det heter?
    gonatt i vilket fall wink.gif

Sida 7 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA