Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bestkiteboarding.com

• rambo_johnson

Medlem
    19 juli, 2004 vid 08:11

Gå online ikväll o använd deras online support så kirrar dom biffen

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2004 vid 10:54

nja nää det stämmer inte riktigt att det handlar om tur i tullen, när det gäller varor för högre värde typ 1000 och över så betalar de flesta stora fraktbolag tullen+ moms åt dig sen lägger dom på en administrativ avgift , dock inte så hög.. detta debiteras dig innan du får ut dina varor =(

dock så har jag ”haft tur” när det gått me vanlig post och sluppit betala moms o tull.

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2004 vid 12:18

ok..
    jag höll på en del med rc helisar innan å då va det väldigt många som handlade i usa då det e svinbilligt där! å dom pratade om att det ofta handlade om tur.. å det e ju saker i ungefär samma prisklass å paketstorlek.
    men har inte testat själv så jag kan ha fattat fel.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bestkiteboarding.com

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.