Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Betong är hårt!!

  • Betong är hårt!!

    Publicerad av hampe_ på 12 oktober, 2003 vid 16:30

    Tjena,

    En kille i Habo fick idag känna på hur hårt betong är mot sitt huvud. Han slängde sig några meter innan pelaren men
    åkte ändå rakt på den. Han tog sig själv upp ur vattnet men hade fått ett ganska så fett cut ovanför ögonbrynet. Såg ganska så hemskt ut när hela ansiktet är täckt av blod.

    Det skaddar inte att alltid hålla lite extra distans till hårda föremål eller andra kajtare på vattnet.
    Om du som åkte in i pelaren läser detta så skriva gärna och tala om hur det har gått.

    betong.jpg

    kotivoito svarade 20 år, 7 månader sedan 25 Medlemmar · 88 Svar
  • 88 Svar
  • rambo_johnson

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 16:32

    helt galet

  • eddie

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 16:54

    De där betongpelarna är luriga som fasiken…. Har själv haft lite kontakt med dem. Jag hade tur (för det var inte skicklighet) att träffa dem med fötterna först.
    Hoppas att det gick bra för dig killen…

  • hengo

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 17:06

    nääfyffan va tråkigt..
    bättre att falla av istället för att försöka pressa litetill, å lite till och nej… BAAAAAAMMM!!!!

  • patrikol

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 18:09

    Hoppas att det gick bra för dig skriv gärna och berätta hur det är med dig.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 18:53

    fan va tradigt hoppas allt blir bra med honom.

  • annas

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 19:41

    Vem var det?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 20:26

    ingen som vet hur det är med honom? konstigt att det inte hänt tidigare egentligen…

    //staffan

  • rambo_johnson

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 20:50

    nån oförsiktig person från HBG, men det var väntat för han kita tydligen järnet nära klumparna och ladda hopp till höger o vänster wreckless….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 21:35

    HBG???

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 oktober, 2003 vid 21:40

    hällsingbörj

  • pepa

    Medlem
    13 oktober, 2003 vid 04:53

    Hur många gånger har vi hört att det hänt galna grejer i Habo nu?! I Götet har vi koll på grejerna. Kom upp till Rågelund på säkerhetsseminarium nästa helg!

    Lastaloss, men säkert!

  • annas

    Medlem
    13 oktober, 2003 vid 05:15

    Hbg betyder Helsingborg din inskränkta 08a! wink.gif

  • kitelife

    Medlem
    13 oktober, 2003 vid 05:53

    Svar till:


    nån oförsiktig person från HBG, men det var väntat för han kita tydligen järnet nära klumparna och ladda hopp till höger o vänster wreckless….

    [/ QUOTE ]

    Skärp dig nu rambo, jag känner honom och han är inte wreckless! i själva verket är han mycket försiktig av sin natur… när det går riktigt bra så kan vi alla blir lite omdömeslösa ; (

    Om vi nu vill veta vad som ignetligen hände från säker källa så kanske det kan va en ide och inte va kaxiga för om jag va han och läste detta inlägget hade jag inte velat skirva och brätta… och defeninitivt inte skriva mitt namn!

    Hoppas allt gick bra med dig… och ge fan inte upp kiteandet nu!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 oktober, 2003 vid 09:05

    Pace, Pan! Helt rätt en olycka kan hända oss alla.
    Du som hade oturen nu, hoppas att allt är bra och att du snart kan va ute och leka i höstens gobitar.

    //Gustaf

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 oktober, 2003 vid 10:30

    Helt rätt pan! det är som det står i Biblen, att den utan skuld kan kasta första stenen! och jag tror inte att någon draksurfare är utan skuld!


    Så du som skadade dig krya på dig och stanna hemma i Hbg och kita, vi behöver fler här//Mvh Bengt N http://www.skid.nu

Sida 1 av 6

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Betong är hårt!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.