Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder å film från igår (vågsurf)

• larssa

Medlem
    25 september, 2009 vid 10:29

Tjusigt Sam!

• above_the_law

Medlem
    25 september, 2009 vid 11:32

Gottigt Sam!
    Särskilt foto nr 2 och filmklippet.
    Vilken Go Pro är det? Eller inte alls?
    Sååå jevla skönt de dagar man inte måste släpa på en kite för att kunna ha kul på vattnet:-)!
    Själv fick jag njuta av glassiga förhållanden på min 6.0:a i Åsa och behövde bara konkurrera med två vindsurfare tills solen gick ner.

Du vad tar ni för er kitevågis 6.3:a? Har inte stålar just nu, men blev lite sugen när jag såg den…

• samhansson

Medlem
    25 september, 2009 vid 11:54

Det är SurfHero Wide scandinavianphoto.se eller gopro.com

5900:- för kitevågisen, ink stroppar, fenor, pads. Håller på att uppdatera sidan med mer info bilder och film.

• crash151

Medlem
    25 september, 2009 vid 11:57

Nice bilder Sam.
    Kommer knappt ihåg när jag hade en våg sist. Får bli ändring på de snart känner jag.

• crash151

Medlem
    25 september, 2009 vid 12:02

Knasa till det med en dubbel

• hengo

Medlem
    27 september, 2009 vid 22:10

nice, lång våg! tycker suesias ska börja göra vanliga vågsurfbrädor också, typ sisådär 6’3 och rundtail, lite rocker. anpassade för shortboardkörning i svenska förhållanden!

för isåfall vill jag med ha en!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder å film från igår (vågsurf)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.