Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Apelviken 080809 SAW

• Bilder Apelviken 080809 SAW

Publicerad av robrox på 9 augusti, 2008 vid 21:34

Inget speciellt men det var ett tag sedan något nytt kom upp. Lite Simmer segel med Mackan, en tabletop av Fredde som glömt ladda sin kamera, håll till godo Fredde. Plus en del annat.

http://www.stoneandwater.nu

MVH Robert – SAW –

fj69 svarade 16 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • fj69

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 07:19

Tack för dem bilderna Robert! Dagen till ära med stativ, vill jag minnas! Fina färger, och tacksamt fotoljus för den som kommit i håg att ladda kameran……..kul att se Mackan på vattnet igen, han laddade bakåtar som om han var ute efter en akutoperation, sammantaget en trevlig dag tycker jag. F

• gammel-ippa

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 08:42

Helt perfekt. Tack för lite bilder. Njutbar surfing 🙂

• koa

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 09:47

Sköna bilder…vind…vackert väder…underbart!

• gurra1978

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 10:03

Vilken Fet tabletop du gör Fredrik. Om man granskar bilden noga ser man ju att det är en one-foot-tabletop också. Intressant move. Berätta mer hur man gör det : )

Synd att man gjorde illa axeln rätt illa igår. Idag ser det kanonbra ut och vecka lovar ju gott. Jag sticker ner till Lejet och filmar er som laddar vid 15-17 tiden. Ställer mig vid piren. Vi syns.

• johan_gbg

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 12:13

Fina bilder Robert. Jag tycker om närbilderna, ansiktsuttrycket säger mycket.
    / Johan

• marangen

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 13:08

Grymt snyggt Freddan! Det var ju inte bara snack…;). Det lönar sig týdligen att bli sillstrypare. Du får lära mig lite movs när jag, kongo och skumberg kommer ner…

• fj69

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 18:49

@marängen 488754 wrote:

Grymt snyggt Freddan! Det var ju inte bara snack…;). Det lönar sig týdligen att bli sillstrypare. Du får lära mig lite movs när jag, kongo och skumberg kommer ner…

Hahaha, ja för fan vi får ta en hopp å plask clinic, jösses jävlar ja……blev segling i dag med, hur var det i Fituna då? fettryck i tolvhalvan?

Och Gurra dt är inte tänkt att man skall titta så noga på bilderna…….tror jag.

Fredrik

• marangen

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 20:44

@FJ69 488832 wrote:

Hahaha, ja för fan vi får ta en hopp å plask clinic, jösses jävlar ja……blev segling i dag med, hur var det i Fituna då? fettryck i tolvhalvan?

Och Gurra dt är inte tänkt att man skall titta så noga på bilderna…….tror jag.

Fredrik

Nu tycker jag du är lite taskig. Glöm aldrig vart du har rötterna!! Sket i tolvhalvan idag. Lira boll i istället. Aldrig haft så sjukt jävla ont i kroppen. Rapparna i Hovsjö hälsar förresten… Hej då, hej då!

• fj69

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 21:00

@marängen 488871 wrote:

Nu tycker jag du är lite taskig. Glöm aldrig vart du har rötterna!! Sket i tolvhalvan idag. Lira boll i istället. Aldrig haft så sjukt jävla ont i kroppen. Rapparna i Hovsjö hälsar förresten… Hej då, hej då!

Sorry, har man sglat the very hoods around Fituna sen -77 får man säga så, så det så! Jag har också ont i kroppen fast av segling…….

F

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Apelviken 080809 SAW

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.